کد خبر : 1523755 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 18:54 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط چهار بازیکن پرسپولیس در لیست کی‌روش

پرسپولیس در نهایت چهار سهمیه حضور در لیست کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی را به خود اختصاص داده است.

شرایط چهار بازیکن پرسپولیس در لیست کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و وحید امیری چهار سهمیه قهرمان لیگ برتر را در لیست ابتدایی تیم ملی برای جام جهانی به خود اختصاص دادند و باید امیدوار باشند تا روز نهایی اردو این تعداد نفرات کاهش نیابد.


بیرانوند که از زمان حضور در پرسپولیس دروازه‌بان اصلی تیم ملی بوده، اکنون گزینه شماره یک حضور در تیم ملی در جام جهانی روسیه محسوب می‌شود. او در انتخابی جام جهانی و تنها در جدال مقابل سوریه که با محرومیت مواجه بود درون دروازه قرار گرفت و تنها دو گل دریافتی به نام خود کرد تا اکنون با توجه به آمار قابل قبولش شانس اول حضور در جام جهانی نیز محسوب شود.


سیدجلال حسینی نیز اکنون می‌تواند امیدوار به پشت سر گذاشتن دومین جام جهانی پیاپی خود باشد تا از این حیث به بازیکنی جالب توجه در لیست تیم ملی تبدیل شود. کاپیتان شماره یک پرسپولیس که با قدرت فنی بالای دفاعی خود یکی از عناصر قابل اتکای این تیم بوده، اکنون در لیست کی‌روش قرار دارد و می‌تواند بعد از جام جهانی برزیل بار دیگر رقابت جهانی دیگری را به کارنامه خود اضافه کند.


محمد انصاری نیز در ادامه پیشرفت سه سال اخیر خود، اینبار توانسته به جمع 35 بازیکن منتخب در لیست کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی دست یابد. ستاره جوان سرخپوشان که طی دو فصل اخیر با حضور در پست‌های دفاع میانی و مدافع چپ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته، باید دید در لیست نهایی نیز جایگاهی خواهد داشت یا خیر.


در پایان نیز تنها عنصر تهاجمی دعوت شده از پرسپولیس که عنوان برترین خط حمله لیگ را از آن خود کرده، وحید امیری است. وینگر ملی‌پوش پرسپولیس دوران اوج خود را از حضور در نفت تهران استارت زد و آن را طی دو فصل اخیر در پرسپولیس نیز ادامه داد تا بتواند طی این مدت جزو جدایی ناپذیر لیست کی روش لقب گیرد.

دیدگاه‌ها