کد خبر : 1523795 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 21:14 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش روابط بین‌الملل فدراسیون به اعتراض ذوبی‌ها؛

مومنی: فدراسیون مسئول دیدار استقلال و ذوب‌آهن

کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می گوید که باشگاه استقلال مسئول برگزاری دیدار با ذوب آهن نیست.

مومنی: فدراسیون مسئول دیدار استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، حامد مومنی کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعات مطرح شده درباره انتخاب کارمند باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار استقلال و ذوب آهن گفت: برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا نماینده هایی را مشخص می کنیم که مسئول برگزاری مسابقه هستند. برای این دیدار می خواستیم از یکی از نیروهای سازمان لیگ استفاده کنیم که درگیر بحث حضور ماهاجان مسئول کمیته حرفه ای سازی فدراسیون فوتبال آسیا در ایران بود.


وی در ادامه صحبت های خود افزود: به همین دلیل برگزاری مسابقه را خود فدراسیون فوتبال انجام می دهد و باشگاه استقلال هیچ دخالتی در برگزاری مسابقه ندارد. با این وجود و بر اساس قوانین باشگاه به صورت موازی با ما همکاری می کند. به طور مثال در بحث لجستیکی برگزاری مسابقه، تهیه هتل برای ناظران و تیم داوری، اسکورت تیم مهمان، فراهم کردن زمین تمرینی و غیره باشگاه استقلال همکاری می کند.


مومنی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: اگر فردا نیز در بازی پرسپولیس یک عضو از باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد به این معنا نیست که باشگاه پرسپولیس مسئول برگزاری مسابقه است و نباید این موضوع مطرح شود. صفر تا صد برگزاری این مسابقه با فدراسیون فوتبال است و تمامی مسئولیت این دیدار نیز با فدراسیون است.


کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت های خود را اینگونه پایان داد: امروز بعد از ظهر باشگاه ذوب آهن در این باره استعلام گرفت و ما اعلام کردیم که تمام مسئولیت این موضوع با فدراسیون فوتبال است و فدراسیون در این موضوع پاسخگو است اما باز هم شاهد این شیطنت های رسانه ای هستیم.

دیدگاه‌ها