کد خبر : 1523862 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:49 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید سایت فیفا از ساختار تدافعی حریف ایران

مراکش با دژ دفاعی بتنی به روسیه می آید

در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی روسیه سایت فیفا با اشاره به ساختار قدرتمند دفاعی حریف ایران مدعی شد شیرهای اطلس با دژبتنی گام به این تورنمنت خواهند گذاشت.

مراکش با دژ دفاعی بتنی به روسیه می آید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 20 سال دوری از جام جهانی این بار مراکش با اقتدار و بدون اینکه گل خورده ای در مرحله مقدماتی مقابل رقبای سرسخت خود همچون ساحل عاج داشته باشد جواز صعود به روسیه 2018 را دریافت کرد تا همین قدرت تدافعی به سوژه ای جالب توجه برای سایت فدراسیون جهانی فوتبال تبدیل شود تا به تعریف و تمجید از دژ بتنی و مهره های کلیدی این دژ بپردازد.


سایت فیفا نوشت:« مراکش طلسم 20 سال غیبت در رقابت های جام جهانی را در شرایطی شکست که صاحب قدرتمندترین ساختار تدافعی در کل جهان هم شد چون بدون گل خورده در مرحله مقدماتی و انتخای به روسیه رسید. زدن 11 گل در 6 بازی آن هم بدون این که یک بار هم دروازه اش باز شود نشان داد چرا شیرهای اطلس حالا برای درخشش در این تورنمنت هیجان زده هستند».


در ادامه این گزارش سایت فیفا از دو چهره به عنوان کلیدی ترین مهره های مراکش نام برد و آورد:« منیرمحمد دروازه بان اول این تیم به همراه مهدی بن عطیه کاپیتان سرشناس مراکش که در حال حاضر ستاره یوونتوس است بدون شک جزو بهترین ها در پست های خود هستند که طرفداران مراکش به خود می بالند این دو بازیکن را در جام جهانی 2018 به عنوان ستاره کنارشان می بینند».

دیدگاه‌ها