کد خبر : 1523867 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:55 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

در آخرین بازی باشگاهی قبل از جام جهانی؛

بیرانوند و چالش کلین شیت پیش از روسیه

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس، امیدوار است با یک کلین شیت به استقبال جام جهانی برود.

بیرانوند و چالش کلین شیت پیش از روسیه

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد او در دو فصل اخیر آنقدر خوب بوده که کی روش او را گلر شماره یک تیم ملی در بازی های حساس و مهم کند. بیرانوند اگرچه سیو زیادی نداشت اما در راه جام جهانی کلین شیت های متعددی انجام داد و تنها در گام نهایی برابر سوریه، دروازه اش را باز شده دید.

 

دروازه بان اهل لرستان فوتبال کشورمان در پرسپولیس نیز نمایش های قابل قبولی را ارائه کرده است. پس از یک دوره افت در اواسط فصل بار دیگر توانست خود را بازیابی کند و اکنون می توان گفت در  آمادگی به سر می برد.

 

البته بیرانوند در بازی رفت می توانست عملکرد بهتری داشته باشد و حداقل روی گل اول، مانع از گشوده شدن دروازه پرسپولیس شود اما اینطور نشد تا شوت علی مبخوت به تور دروازه پرسپولیس برسد.

 

حال در شرایطی که مظاهری، عابدزاده و حسینی هریک با نمایش های عالی، چشم کارلوس کی روش و کادرفنی را به خود خیره کرده اند، علیرضا بیرانوند باید با یک کلین شیت و نمایش مستحکم آسیایی به استقبال اردوهای تیم ملی پیش از جام جهانی برود تا بتواند پیراهن شماره یک تیم ملی را نزد خود حفظ کند.

 

همواره روحیه بالای بیرانوند درون دروازه، زبان زد اهالی فوتبال بوده و حالا او باید با همین انگیزه و روحیه، در مقابل رومارینیو، مبخوت و... سنگربانی کند.

 

 

1302104

دیدگاه‌ها