کد خبر : 1523873 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:08 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای غیبت در دور اول اردو از سرمربی اجازه گرفتیم

ساهاکیان: طلای جاکارتا وجهه بسکتبال را حفظ می کند

ملی پوش بسکتبال گفت: در کارنامه بسکتبال ایران جای خالی مدال طلای بازی های آسیایی دیده می شود.

ساهاکیان: طلای جاکارتا وجهه بسکتبال را حفظ می کند

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی بسکتبال این روزها با اضافه شدن برخی از ستاره ها و بازیکنان باتجربه شکل جدی به خود گرفته و آسمان خراش ها رسما برای حضور در مقدماتی جام جهانی و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا استارت زدند.


اوشین ساهاکیان، یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی که در دور اول تمرینات غایب بود، از روز شنبه هفته جاری در اردوی تیم ملی حضور دارد.


او درباره تمرینات تیم ملی در سال جدید به "ورزش سه" گفت: مرحله اول که اوایل اردیبهشت ماه برگزار شد و من و چند بازیکن دیگر حضور نداشتیم. فکر می کنم حدود ۲۵ فروردین ماه بود که به ما اطلاع دادند قرار است اردوی تیم ملی تشکیل شود. اکثر بازیکنان در سفر و یا در حال رسیدگی به مسائل شخصی و خانوادگی بودیم. به همین دلیل و با هماهنگی لازم و کسب اجازه از فدراسیون و شاهین طبع به عنوان سرمربی تیم ملی در مرحله اول اردو حضور نداشتیم. نیاز به استراحت بیشتری داشتیم؛ اما حالا دیگر با انگیزه تمرینات خودمان را آغاز کردیم.


ساهاکیان درباره وضعیت تیم ملی و مسابقات پیش رو عنوان کرد: وضعیت تیم ملی خوب است. همه بازیکنان از جمله جوان و باتجربه با تمام توان در تمرینات حاضر می شوند و خودشان را برای بازی های پیش رو آماده می کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم. در انتخابی جام جهانی که باید با قطر و قزاقستان بازی کنیم. بعد از آن هم بازی های آسیایی را در پیش داریم که از اهمیت بالایی برای فدراسیون، کمیته ملی المپیک و البته خود بازیکنان برخوردار است.


ملی پوش باتجربه بسکتبال ایران با اشاره به اتفاقات دوره قبلی بازی های آسیایی گفت: متاسفانه در دوره قبلی در لحظات پایانی و خیلی بد مدال طلا را به کره جنوبی دادیم. این بار باید جبران کنیم و قهرمان این بازی ها شویم. در کارنامه بسکتبال ایران شاید همین یک مدال طلای بازی های آسیایی کم باشد. از سوی دیگر اهمیتش برای بازیکنان بسیار بالاست چون نیاز داریم وجهه بسکتبال در کشور را خیلی بهتر از قبل جلوه دهیم. باید ثابت کنیم اگر ناکامی هم قبلا رخ داده، فقط در حد همان اتفاق بوده و همچنان تیم ملی بسکتبال ایران در آسیا حرف اول را می زند. قهرمانی در بازی های آسیایی می تواند یک جرقه مثبت برای همه اهالی بسکتبال باشد.

دیدگاه‌ها