کد خبر : 1523891 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:16 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

صعود با طعم حفظ رکورد خانگی؟

پرسپولیس به دنبال صعودِ دو سر برد

تیم فوتبال پرسپولیس تا کنون در رقابت های آسیایی خانگی این فصل گلی دریافت نکرده و می تواند امشب هم رکورد خود را ادامه دهد.

پرسپولیس به دنبال صعودِ دو سر برد

به گزارش "ورزش سه"، امشب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با انجام 2 بازی آغاز می شود. در یکی از بازی ها تیم های پرسپولیس ایران و الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.


تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی رفت مقابل الجزیره به نوعی غافلگیر شد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد، امشب باید بازی خود را ببرد تا بتواند جایی در بین هشت تیم برتر آسیا داشته باشد.

 

برای رسیدن به این نتیجه، یکی از اتفاقاتی که پرسپولیسی ها نیاز دارند، بسته نگه داشتن دروازه است. پرسپولیس اگر در این بازی گل دریافت کند، کارش برای رسیدن به برد سخت تر می شود و باید با استرس بیشتری این دیدار را ادامه دهد.


البته آنچه پرسپولیسی ها را در این زمینه امیدوار می کند، عملکرد درخشان این تیم در بازی های خانگی قبلی در لیگ قهرمانان است. تیم برانکو ایوانکوویچ در 3 بازی خانگی خود در مرحله گروهی این رقابت ها 9 امتیاز کامل گرفت و هیچ گلی هم از حریفان نخورد.

 

حالا مرد کروات نتیجه مشابهی را در بازی امشب تیمش مقابل الجزیره نیاز دارد و یک پیروزی با کلین شیت، علاوه بر فرستادن پرسپولیس به یک چهارم نهایی، رکورد 100 درصد برد و 100 درصد کلین شیت سرخپوشان در خانه را به چهار بازی ارتقا می دهد.

دیدگاه‌ها