کد خبر : 1523904 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:08 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ناپذیری پروفسور در خانه؛

رکورد برانکو در یک هشتم نهایی حفظ می شود؟

سرمربی کروات پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با این تیم تا کنون در خانه نباخته است.

رکورد برانکو در یک هشتم نهایی حفظ می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس ایران امشب در اولین بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الجزیره امارات است. سرخپوشان با توجه به شکستی که در بازی رفت در ابوظبی متحمل شدند، نیاز مبرم به پیروزی در بازی خانگی امشب دارند و فقط در این صورت است که می توانند به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنند.

 

اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی این بازی حساس را در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند که یک رکورد جالب، آنها را به پیروزی و صعود امیدوارتر می کند.

 


سرمربی کروات پرسپولیس در سال های 2015 و 2017 با این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و جالب اینجاست که در هر دو دوره مذکور، تیم او در بازی خانگی خود گل نخورده است. سال 2015 در روزهایی که برانکو تازه به پرسپولیس آمده بود، این تیم در دور رفت یک هشتم نهایی میزبان الهلال عربستان بود که در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی با تک گل دقیقه آخر مهدی طارمی موفق شد این تیم را از پیش رو بردارد. در سال 2017 هم پرسپولیس بازی رفت خود را در روز محرومیت تماشاگرانش در استادیوم خالی آزادی مقابل لخویا (الدحیل فعلی) قطر برگزار کرد که آن بازی هم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

حالا امشب او برای سومین بار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی روی نیمکت سرخ ها می نشیند و در صورت ثبت یک کلین شیت دیگر، این رکورد خود را با پرسپولیس ادامه می دهد. البته امشب تنها کلین شیت برای صعود پرسپولیس کافی نیست و شاگردان این مربی کروات نیاز دارند که دروازه حریف را باز کرده و به پیروزی در دیدار خانگی برسند.

دیدگاه‌ها