کد خبر : 1523905 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:09 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل در راه سردار

علیپور؛ جایی برای ناامیدی نیست

علی علیپور یکی از غایبان مهم ایران در جام جهانی روسیه خواهد بود. او به عنوان آقای گل لیگ برتر فرصت حضور در لیست 35 نفره تیم ملی را از دست داد.

علیپور؛ جایی برای ناامیدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور را باید بهترین مهاجم ایران در یک سال گذشته مسابقات داخلی بدانیم. او از اواخر لیگ شانزدهم گلزنی را آغاز کرد و تا همین بازی با الجزیره نیز ادامه داد تا با ثبت عملکردی بی نقص، آقای گل لیگ هفدهم شود.

 

اما با این وجود، کارلوس کی روش توجه چندانی به آقای گل فوتبال ایران نداشت تا این که سرانجام 23 بهمن ماه خبر دعوت شدن او به تیم ملی در رسانه ها منتشر شد. علیپور در اردوی تیم ملی نیز حضور یافت و مقابل سیرالئون هم در لیست تیم ملی بود اما برای بازی با تونس و الجزایر خط خورد.

 

پس از آن علیپور در تیم باشگاهی هم نمایش های خوبی را از خود ارائه کرد و امیدوار بود تا نامش در لیست 35 نفره باشد اما این اتفاق رخ نداد تا مهاجم جوان پرسپولیس غایب بزرگ لیگ برتر ایران در جام جهانی باشد.

 

اما خط خوردن مهاجمان جوان، اتفاق جدیدی برای فوتبال ایران در راه جام جهانی نیست. 4 سال پیش کارلوس کی روش سردار آزمون را از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی برزیل خط زد تا لژیونر آماده فوتبال کشورمان از حضور در جام جهانی باز بماند.

 

اما غیبت در جام جهانی، سردار را به تلاش بیشتر وا داشت تا این که او به یکی از مهم ترین مهاجمان ایران در جام ملت های استرالیا تبدیل شد. در مقابل قطر و عراق گلزنی کرد و پس از آن روند درخشش هایش آغاز شدند.

 

حالا مهاجم جوان تیم ملی نیز باید در سال منتهی به جام ملت ها بیشترین تلاش را انجام دهد تا موفقیت های اخیرش را تکرار کند و به پیراهن تیم ملی برسد.

 

البته مهاجمان فعلی نیز از مدت ها قبل در لیست تیم ملی حضور داشتند و طبیعی به نظر می رسید، کی روش آن ها را انتخاب کند و این موضوع نباید روحیه آقای گل شایسته لیگ برتر را تحت الشعاع قرار دهد.

دیدگاه‌ها