کد خبر : 1523917 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:04 | 52.3K بازدید | 0 دیدگاه

پروفسور نمی‌خواهد رکوردش را از دست بدهد؛

هشتِ شگفت‌انگیز برانکو 9 می‌شود؟

سرمربی کروات پرسپولیس در بازی مقابل الجزیره به دنبال حفظ رکورد فوق العاده خود در آسیا با سرخپوشان است.

هشتِ شگفت‌انگیز برانکو 9 می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم الجزیره امارات است. سرخپوشان در بازی رفت خود با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف مغلوب شدند و همین مسئله، بازی امشب را برای آنها حیاتی تر کرد.

 

یک نکته جالب که قهرمان ایران در بازی امشب می تواند به آن دل ببندد و با پشتوانه آن وارد زمین شود، آمار خیره کننده سرمربی این تیم در بازی های خانگی خود در آسیا است. برانکو ایوانکوویچ از سال 2015 که به پرسپولیس پیوست و تیم را در اواخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان تحویل گرفت، تا کنون 8 بار در ورزشگاه آزادی روی نیمکت سرخپوشان نشسته است. حاصل این هشت دیدار رکورد فوق العاده 6 برد و 2 تساوی بوده است و این یعنی پرسپولیس با برانکو در خانه به حریفان قدرتمند آسیایی خود نباخته است. مهمترین تیم هایی که در این برهه زمانی با پرسپولیس بازی کرده و تهران را دست خالی ترک کرده اند، الهلال عربستان و السد قطر هستند. الوحده و الوصل از امارات و بنیادکار و نسف قارشی ازبکستان دیگر تیم هایی هستند که در این مدت مقابل پرسپولیس در آزادی شکست خوردند. همچنین الریان و لخویای قطر تنها تیم هایی بودند که توانستند یک تساوی از پرسپولیسِ برانکو در تهران بگیرند.

 

حالا در بازی امشب پرسپولیس مقابل الجزیره این مسئله به کمک سرخ ها می آید و برانکو که برای صعود تنها باید برنده میدان باشد، در این صورت به شکل اتوماتیک رکورد شکست ناپذیری خانگی اش در آسیا را نیز ارتقا می دهد و در آستانه دورقمی شدن بازی های بدون باخت خود در ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها