کد خبر : 1523944 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 15:31 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های خانم گل آسیا

پرسپولیسی‌ام و هدفم قهرمانی فوتسال بانوان جهان

ستاره تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا مدعی است این تیم پتانسیل دستیابی به سکوی قهرمانی در مسابقات جهانی را نیز داراست.

پرسپولیسی‌ام و هدفم قهرمانی فوتسال بانوان جهان

به گزارش "ورزس سه"، سارا شیربیگی، خانم گل مسابقات جام ملت‌های آسیا بعد از کسب قهرمانی این رقابت‌ها در گفتگو با ایلنا با ابراز خوشنودی بابت موفقیت بزرگ‌شان در این رقابت‌ها گفت: این مهم‌ترین مسابقات فوتسال بانوان در سطح آسیا محسوب می‌شود و تا به حال دو دوره برگزار شده است که در هر دو دوره قهرمان شدیم. در دور قبل واقعاً خودمان هم فکر نمی‌کردیم قهرمان شویم و برایمان غافلگیر کننده بود ولی در این دوره با این هدف به مسابقات رفتیم که از عنوان خودمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم دست تیم دیگری به آن برسد و البته به خاطر بالا رفتن انتظارها کمی تحت فشار بودیم.


وی در مورد امکاناتی که در این مسابقات در اختیار تیم بانوان بود گفت: بعد از دوره قبلی رقابت‌ها که قهرمان شدیم توجهات یک مقدار به ما بیشتر شد و پیش از این دوره از مسابقات هم الحق و والانصاف فدراسیون هرچیزی را که می‌خواستیم در اختیار ما گذاشت و اینطور نبود که به ما بی‌توجه باشند ولی به طور کلی امکانات ورزش آقایان و بانوان قابل مقایسه نیست و توجه بیشتر به ما نتایج بهتری هم در پی خواهد داشت. 


خانم گل فوتسال آسیا در مورد دستیابی به این عنوان گفت: خانم گل شدن در مسابقات یکی از آرزوهای من بود و پیش از مسابقات خیلی به آن فکر می‌کردم ولی وقتی اختلاف زیاد شد دیگر فکرش را نمی‌کردم به آن برسم و پیش از بازی فینال هم اصلاً تصورش را نمی‌کردم که بتوانم این اختلاف را جبران کنم ولی به هر جهت 3 گل زدم و توانستم به این عنوان دست پیدا کنم.


شیربیگی در مورد اینکه چرا با وجود اینکه 3 بازیکن 9 گله در تورنمنت وجود داشت، عنوان به او رسید، گفت: من، فاطمه اعتدادی و یک بازیکن از ژاپن 9 گله بودیم و زمانی که تعداد گل‌ها برابر باشد پاس گل‌ها را لحاظ می‌کنند و با استفاده از این پوئن به عنوان خانم گلی رقابت‌ها رسیدم.


وی در رابطه با میزان پاداش قهرمانی‌شان هم گفت: پاداش خاصی بعد از قهرمانی به ما داده نشد و همان چیزی که پیش از بازی‌ها تعیین شده بود قبل از بازی فینال 700 دلار گرفتیم و قرار شده 500 دلار دیگر هم به ما بدهند که هنوز دریافت نکرده‌ایم و پس از بازگشت به ایران قرار است پرداخت شود.


ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد هدف بعدی تیم فوتسال بانوان گفت: قله بعدی که هدف ما است و امیدوارم بتوانیم آن را فتح کنیم، قهرمانی جهان است و با تلاش و دعای خیر مردم می‌توانیم به این مهم هم دست پیدا کنیم و دور از دسترس نخواهد بود. از رئیس جمهور محترم و مسئولان خواهش دارم که مارا فراموش نکنند و حمایت‌هایشان بعد از تقدیر‌هایی که صورت گرفت قطع نشود. ما نشان دادیم که اگر از ما حمایت شود می‌توانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم و امیدوارم فراموش نشویم. 


وی در مورد اینکه در فوتبال آقایان طرفدار کدام تیم است و از کدام بازیکن الگو برداری می‌کند اظهار داشت: من فوتبال آقایان را دنبال می‌کنم و خودم هم پرسپولیسی هستم ولی الگوی خاصی ندارم و بازیکنی نیست که بگویم از روی او الگو برداری می‌کنم.

دیدگاه‌ها