کد خبر : 1523962 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 17:02 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

برتری استقلال در مالکیت توپ و حملات خطرناک

بررسی آمار استقلال و ذوب آهن در 7 بازی گذشته شان در لیگ قهرمانان آسیا حکایت از برتری آبی پوشان در مالکیت توپ و خلق حملات موفق دارد.

برتری استقلال در مالکیت توپ و حملات خطرناک

به گزارش "ورزش سه"،وقتی عملکرد دو تیم استقلال و ذوب آهن را در 7 دیدار گذشته در لیگ قهرمانان آسیا بررسی می کنیم متوجه می شویم شاگردان شفر عملکرد بهتری به لحاظ آماری دارند و نرخ تبدیل موقعیت های خطرناک شان بهتر از ذوب آهن است.


استقلالی ها در 7 دیداری که در این فصل از لیگ قهرمانان به میدان رفته اند، 83 حمله خطرناک داشته اند و معدل 12 خلق موقعیت گل را ثبت کرده اند. آبی پوشان با به ثمر رساندن 9 گل و دریافت 6 گل نرخ تبدیل موقعیت های خطرناک خود را به حدود 8 درصد رسانده اند. آنها به طور میانگین در هر بازی 51 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته اند و 3.5 شوت درون چهارچوب در هر بازی را به ثبت رسانده اند که اینها آمار خوبی برای استقلالی ها به شمار می رود.


در مقابل ذوبی ها در 7 دیدار خود 76 حمله خطرناک خلق کرده و معدل 10.8 موقعیت خطرناک برای هر بازی را ثبت کرده اند. ذوبی ها با 7 گل زده و 9 گل خورده نرخ تبدیل موقعیت به گل خود را حدود 7 درصد ثبت کرده اند. 28 شوت درون چهارچوب و میانگین 7 شوت در هربازی تنها برتری آماری شاگردان قلعه نوعی مقابل استقلال است. آنها با معدل 41 درصد مالکیت توپ در هیچ دیدار نتوانسته اند در برابر حریف خود در تصاحب توپ و میدان برتری داشته باشند. 


دیدار در این مرحله بازی حساب شده دو تیم را می طلبد و قطعاً هر تیمی که کمتر اشتباه کند، شانس صعودش افزایش خواهد یافت. در این بازی آمار کیفی تعیین کننده است و هر تیمی که با هوش تر باشد و بتواند نرخ تبدیل موقعیت های خطرناکش به گل را ارتقاء دهد، می تواند نتیجه لازم را کسب کند.

دیدگاه‌ها