کد خبر : 1523978 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 19:18 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع جوان همچنان مورد اعتماد پرفسور

امیدواری برانکو به درخشش محرمی

مدافع جوان پرسپولیس می تواند با تکرار بازی های خوبش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهره های تاثیرگذار برانکو در جشن صعود سرخپوشان مقابل الجزیره باشد.

امیدواری برانکو  به درخشش محرمی

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی مدافع راست پرسپولیس یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش در لیگ هفدهم بوده و در لیگ قهرمانان آسیا هم به طور کامل برای پرسپولیس بازی کرده است. او با رکورد 540 دقیقه بازی در لیگ قهرمانان، ثبات خوبی در ترکیب تیمش داشته و در دیدار اول سرخپوشان مقابل نسف قارشی هم موفق به ثبت یک پاس گل به نام خودش شد.


محرمی که حضور موثری در برنامه های دفاعی پرسپولیس دارد، با تکیه بر سرعت و قدرت بالای دریبل خود، باعث شده برانکو حساب ویژه ای روی او برای دیدار برگشت مقابل الجزیره باز کند. محرمی که در دیدار رفت مقابل این تیم اماراتی در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و مثل خیلی از هم تیمی هایش نتوانست نمایش خوبی را تجربه کند. اما به گواه آمار هروقت این بازیکن سرعتی و پا به توپ در ترکیب تیمش عملکرد خوبی داشته، توانسته ضریب حملات هجومی تیمش را بالا ببرد. حالا همه منتظرند تا او با درخشش در بازی برگشت یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش در صعود از این مرحله باشد.

دیدگاه‌ها