کد خبر : 1523982 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 19:40 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

هدف لواندوفسکی؛ رئال مادرید نشد جای دیگر!

علیرغم دریافت جایزه بهترین گلزن بوندسلیگا، رابرت لواندوفسکی از شرایط خود در بایرن مونیخ راضی نیست.

هدف لواندوفسکی؛ رئال مادرید نشد جای دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه رابرت لواندوفسکی در پایان فصل قبل و هنگامیکه در کورس کفش طلا بوندسلیگا مغلوب اوبامیانگ شده بود از شرایط خود ابراز نارضایتی کرده و مدعی شد همبازیانش به او کمک نکرده اند، اما این ستاره لهستانی امسال علیرغم دریافت این جایزه نیز خوشحال به نظر نمی رسد.

 

1302203

 

اخبار حاکی از آن است که لواندوفسکی قصد دارد در تابستان امسال از بایرن مونیخ جدا شود زیرا حس می کند مسئولیت او در این تیم بیش از حد بوده و از انتقاد رسانه ها خسته شده است.

 

بعد از حذف بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، ستاره لهستانی بیش از دیگر بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت و تمرکز اصلی رسانه های آلمانی به انتقاد از او و عدم تاثیرگذاری برابر رئال مادرید بود که لواندوفسکی این موضوع را ناعادلانه می داند.

 

اگرچه در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد انتقال لواندوفسکی به رئال مادرید و پیشرفت در مذاکرات او با این تیم شنیده شده، اما در روزهای اخیر اخبار حاکی از توقف مذاکرات و عدم علاقه کهکشانی ها به این انتقال است.

 

اما حتی اگر انتقال به برنابئو نیز شدنی نبود، به نظر ستاره لهستانی در سودای جدایی است و در این میان ممکن است پیشنهادهایی از لیگ برتر مانند منچستریونایتد و چلسی، او را مجاب به مهاجرت از آلمان بعد از سالها بکند.

دیدگاه‌ها