کد خبر : 1523997 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 20:18 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

از تلاش برای افزایش سهمیه تا خرید تجهیزات

وعده های بزرگ صالحی امیری به وزنه برداران

رییس کمیته ملی المپیک عصر امروز از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کرد.

وعده های بزرگ صالحی امیری به وزنه برداران 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار است دوشنبه هر هفته مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی بازدید کنند، عصر امروز صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به اردوی وزنه برداران سرکشی کرد. 


در جریان این بازدید صالحی امیری دقایقی در کنار علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری نظاره گر تمرین وزنه برداران بود و سپس برای آنها به صحبت پرداخت. بعد از اینکه مرادی توضیحاتی را پیرامون شرایط ملی پوشان ارائه کرد، رییس کمیته ملی المپیک خطاب به وزنه برداران نکاتی را مطرح کرد. 


صالحی امیری در حالی که به وزنه برداران وعده داد در ماههای آینده به آنها از هر نظر کمک کند و تجهیزات بهتری را برای تیم ملی فراهم کند، از انتظارات خودش نیز گفت. 


رییس کمیته ملی المپیک پس از گرفتن عکس یادگاری با وزنه برداران به سوالات خبرنگاران هم پاسخ داد. او درباره حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: ما از این جوان های باغیرت و بامعرفت روحیه می گیریم. وزنه برداری فدراسیون قدرتمند و باریشه ای است. رییس فدراسیون زحمات زیادی کشیده تا بتواند این رشته را به نقطه مطلوب برساند. سجادی، سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی می گفت درخت وزنه برداری پرمیوه ای بوده و از سال 1948 این روند را ادامه داده است. امسال حس ما این است که سال ویژه ای برای وزنه برداری خواهد بود و در کل این فدراسیون جزو طلایی ها است. 


وی افزود: از همین رو ما باید به وزنه برداران کمک کنیم. قبل از این جلساتی را با علی مرادی و همکارانش داشته ایم. سعی ما این است که قبل از بازی های آسیایی نیازهای اولیه تامین شود و بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم. البته این تیم قهرمان های بزرگی را در خود جای داده و از امیدهای جدی ما در جاکارتا هستند. 

 

1302221

 


رییس کمیته ملی المپیک درباره پیش بینی اش از تعداد مدال های وزنه برداری تصریح کرد: وزنه برداری جزو تیم های آماده ما است. البته اطلاعات تکمیلی را باید از مسئولان فدراسیون بپرسید. این را هم بگویم که رییس فدراسیون کار زیبایی کرد که همه اردوهای آنها به صورت داخلی تعریف شده است. برای مهم است که این تیم بدون دغدغه به جاکارتا برود. 


صالحی امیری در ادامه در رابطه با کاهش سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک نیز گفت: ما در جریان حضور شیخ احمد در تهران این مساله را با او مطرح کردیم و همچنان مکاتبات خود را انجام می دهیم. با این حال این قانونی است که شامل همه کشورها شده و ایران هم در آن قرار گرفته است. اینکه بخواهیم الان وعده ای برای حل این مشکل بدهیم، درست نیست. 


وی در پایان در پاسخ به این سوال که پاداش کمیته ملی المپیک به ورزشکاران قهرمان بازی های آسیایی 2018 چقدر خواهد بود، گفت: پاداش خوبی می دهیم. میزان آن را اجازه بدهید وقتی پرداخت شد، متوجه می شوید.

 

1302220

دیدگاه‌ها