کد خبر : 1524007 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 20:46 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین های بازی پرسپولیس- الجزیره

پرسپولیس در حالی در نیمه اول برابر الجزیره امارات به تساوی بدون گل رسید که برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به برد نیاز دارد.

اولین های بازی پرسپولیس- الجزیره

به گزارش " ورزش سه" پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگران آزادی در نیمه اول از حریفش بازی بهتری ارائه کرد اما در نهایت نتوانست به گل برسد تا همه چیز به 45 دقیقه دوم ختم شود. پرسپولیس این بازی را تهاجمی آغاز کرد و اولین توپ در حالی در دقیقه چهار به دستان بیرانوند خورد که او یک توپ بی هدف ساده را به راحتی جمع کرد.

*اولین کرنربازی و پرسپولیس در دقیقه سه بازی به دست آمد که تبدیل به یک موقعیت خطرناک برای این تیم شد.

*اولین فرصت پرسپولیس در این بازی در دقیقه 3 بازی به دست آمد که کرنر احمد نوراللهی با ضربه آرام احمدزاده و سپس مدافع الجزیره به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.  

*اولین شوت پرسپولیس به سمت دروازه حریف را در دقیقه سیزده احمد نوراللهی هافبک مرکزی این تیم زد که البته نتیجه ای نداشت.

اولین خطای شجاع خلیل زاده اولین کارت زرد پرسپولیس و بازی را نیز به همراه داشت. شجاع برای گرفتن این اخطار تنها سیزده دقیقه زمان نیاز داشت.

*اولین کارترکیبی سرخ ها از عمق در این بازی تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد. یک و دوهای ریز و سریع از نیمه های زمین که به هجده قدم رسید با یک پاس کوتاه به احمدزاده داشت تبدیل به گل می شد که مدافع الجزیره در یک صحنه که کمی هم مشکوک به پنالتی بود توپ را دفع کرد.

*اولین سانتر موفق پرسپولیس از سمت چپ در دقیقه 34 بود که پاس زمینی و زیبای محمد انصاری روی شش قدم به احمدزاده رسید و او این فرصت عالی را بیرون زد.

دیدگاه‌ها