کد خبر : 1524087 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 09:54 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

شایان بازهم تعویض طلایی شد (عکس)

مصلح بار دیگر در آخرین دقایق بازی وارد زمین شد و در این مدت تاثیرگذار ظاهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح یکی از خریدهای پرسپولیس برای لیگ هفدهم بود که آنچنان که باید و شاید مورد استفاده قرار نگرفت و درخشش فوق العاده ای هم نداشت اما در فرصت های اندک موثر ظاهر شد تا اکنون که فصل به پایان رسیده، خاطرات اهالی فوتبال از او بیشتر در فاز هجومی باشد تا عملکردش در دفاع.

 

دیشب برانکو او را در دقیقه 85 به زمین فرستاد تا در آخرین دقایق بازی، یک بازیکن بلند قد برای سرزنی در محوطه جریمه حریف داشته باشد. این راهکار برانکو نیز جواب داد و مصلح 4 دقیقه پس از حضور در زمین، روی سانتری از سمت چپ تاثیر گذاشت و زمینه ساز گل دوم تیمش شد.

 

1302316

 

مصلح پیش تر در بازی برگشت یک چهارم نهایی مقابل الاهلی نیز، تاثیرگذار ظاهر شد و در شرایطی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، یک پنالتی گرفت تا بازی 2-1 به سود پرسپولیس و مدافع الاهلی نیز اخراج شود.

 

او همچنین در مقابل پارس جنوبی هم یک گل لحظه آخری و سه امتیازی زده بود؛ گلی که تا حدی قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل را قطعی کرد و پارس جنوبی را از جمع مدعیان کنار زد.

 

البته در فصل آینده از مصلح انتظار می رود که با تمرین و تلاش بیشتر، سطح فنی خود را افزایش دهد و به رقیب جدی دوست صمیمی اش، محمد انصاری تبدیل شود. او در سپیدرود نشان داد بازیکن قابلی است و حالا باید ارزش هایش را بیش از این نمایان کند.

 

1302317

 

عکس از احمد معینی جم

دیدگاه‌ها