کد خبر : 1524119 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 11:57 | 99K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت احمد نوراللهی به قلب‌ها؛

بیسیمِ مهم سرباز به فرمانده: روی من حساب کن!

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس رفته رفته به آمادگی سابق خود باز می گردد و دیروز این مسئله را با یک سوپرگل تایید کرد.

بیسیمِ مهم سرباز به فرمانده: روی من حساب کن!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و الجزیره امارات برگزار شد و در نهایت به شکلی دراماتیک نماینده ایران توانست جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آورد.


در دیدار دیشب، یکی از ستاره های بی چون و چرای زمین، احمد نوراللهی بود. شماره هشت محجوب سرخ ها در میانه میدان عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و در اکثر حملات تیمش هم تاثیرگذار بود. با توجه به نیاز پرسپولیس به کسب پیروزی در این بازی، برای برانکو خیلی مهم بود که هافبک های دفاعی توپ را به درستی به خط حمله منتقل کنند و اعتماد به نفس و قدرت حفظ توپ نوراللهی هم کاملا به شکل گیری صحیح حملات پرسپولیس کمک کرد. اما نقطه عطف بازی دیشب برای احمد نوراللهی، لحظه ای بود که یکی از به یادماندنی ترین گل های دوران فوتبالش به ثمر رسید.

 

 

 هافبک جنگنده و توانای سرخپوشان پس از اینکه سال گذشته به خاطر سربازی راهی تراکتور شد، به دلیل مشکلات نقل و انتقالاتی این تیم، کاملا از میادین دور شد و فرصتی طلایی را در دوران جوانی خود برای فوتبال بازی کردن از دست داد. نوراللهی سرانجام در اواسط این فصل به خانه برگشت و هواداران منتظر بازگشت او به ترکیب اصلی تیم بودند؛ اما اصول برانکو، اعتمادش به مهره های موجود در ترکیب وقتِ پرسپولیس و البته ناآمادگی نوراللهی در آن مقطع، همگی عواملی بودند که شماره 8 دوست داشتنی را از ترکیب دور کردند.

 

 

زمان به مرور برای احمد گذشت و هافبکی که در سکوها لقب استیون جرارد گرفته بود، رفته رفته خود را آماده تر کرد. نوراللهی در بازی های اولش پس از بازگشت به پرسپولیس حتی توپ های عجیب و ساده ای لو می داد و به وضوح مشخص بود که با سطح گذشته اش فاصله بسیاری داشت ولی پس از اعتماد برانکو و پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و همچنین مصدومیت محسن ربیع خواه، هافبک جوان پرسپولیس در شرایط بازی خود را جا انداخت و علائم پیشرفت دوباره را به کادر فنی نشان داد. بازی دیشب که آخرین بازی فصل پرسپولیس بود هم بهترین فرصت برای این بازیکن بود تا جواب اعتماد مرد کروات را به شکلی رسمی با یک سوپرگل بدهد و این پیغام را منتقل کند که سربازِ تازه برگشته، دیگر آماده شده و از ابتدای فصل آینده می تواند دوباره مهره مرکزی و البته مورد اعتماد برانکو باشد. می توان گفت احمد دیشب بهترین حسن ختام را داشت و در بهترین سطح ممکن فصل را به پایان رساند.

 

 

 

دیدگاه‌ها