کد خبر : 1524127 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 12:26 | 111K بازدید | 0 دیدگاه

ان‎شاءالله ماه آینده سرمربی تیم ایران هستید

قلعه‌نویی: چطور از ایران و ایرانی صحبت می‌کنید آقای کی‌روش!

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پاسخ به صحبت‌های امروز سرمربی تیم‌ملی را داد.

قلعه‌نویی: چطور از ایران و ایرانی صحبت می‌کنید آقای کی‌روش!

به گزارش ورزش سه، پس از آنکه کارلوس کی‌روش در تمرین امروز تیم‌ملی به امیر قلعه‌نویی تاخت و این سرمربی سابق تیم‌ملی ایران را متهم به بی‌اطلاعی و کارشکنی کرد، قلعه‌نویی نیز در مقام پاسخگویی جواب صحبت‌های کی‌روش را داد.


نکته‌ای که قلعه‌نویی به آن اشاره می‌کند مساله خط خوردن بازیکنان ذوب‌آهن از تیم‌ملی است که به دستور کی‌روش انجام شده و باتوجه به هماهنگی‌ها وی نقشی در آن نداشته است.


مشروح صحبت‌های قلعه‌نویی را بخوانید: 

 


ملی‌پوشان ما را شما خط زدید


 در قبال صحبت‌هایی که آقای کی‌روش امروز انجام داده‌اند لازم می‌دانم به چند نکته اشاره کنم نکته اول در خصوص اینکه گفته‌اند من بازیکنان ذوب‌آهن را در اختیار تیم‌ملی قرار نداده‌ام. حرف من این است ایشان که اصلا در ایران نبود و من در آن مقطع به دلیل فشردگی‌ مسابقات که هر 4 روز به 4 روز بازی می‌کردیم تصمیم گرفتیم با هماهنگی تیم‌ملی و کادرفنی ریکاوری ملی‌پوشان‌مان را خودمان انجام بدهیم. بعد از تماس با دستیار ایشان، آقای مارکار آقاجانیان و تشریح موقعیتی که در آن قرار داشتیم بنا شد ایشان با کارلوس کی‌روش صحبت کنند و نتیجه را به اطلاع ما برسانند که بعد از این تماس آقای آقاجانیان به ما گفتند آقای کی‌روش موافقت کرده و گفته ایرادی ندارد. پس من هیچ وقت جلوی حضور بازیکنانم در اردوی تیم‌ملی را نگرفته‌ام. 

 


چرا به قرعه کشی جام‌ملت‌ها‌ نرفتید؟


نکته دوم برمی‌گردد به ایران و ایرانی؛ من سوالم اینجاست در حالی که سرمربی تیم‌ملی ایران حاضر نشده به عنوان سرمربی و نام ایران در قرعه کشی جام‌ملت‌های آسیا حاضر شود چگونه می تواند از ایران و ایرانی صحبت کند؟ باید خاطرنشان کنم که امیر قلعه‌نویی در زمان فدراسیونی که نه رئیس داشت و نه صاحبی بدون قرارداد و تنها برای اعتبار و احترام مردم ایران روی نیمکت تیم‌ملی نشست و در جام ملت‌های 2007 هدایت تیم‌ملی را برعهده گرفت. همان موقع هم ما در رنکینگ فیفا در آسیا اول بودیم و من هیچ وقت و هیچگاه منتی بر سر کسی نگذاشتم. 

 


ماه آینده هم سرمربی تیم‌ملی ایران هستید


آقای کی‌روش تمام مصاحبه‌های من در یکی، دو سال گذشته هست که همواره از زحمات و اقدامات شما برای فوتبال ملی تشکر و قدردانی کرده ام، صحبت‌های امروز برایم خیلی عجیب بود چون آنها را تاکتیکی برای فرار رو به جلو می‌بینم که دیگر در فوتبال ایران نخ‌نما شده است. ان‎شاءالله ماه آینده هم شما مربی ایران می‌مانید و به شما اطمینان می‌دهم که واهمه‌ای از کسی به عنوان جانشین نداشته باشید. 

 


فرافکنی نکنید


در پایان هم چند نکته کوتاه و خلاصه‌ را گفتم چون لازم می‌دانستم که مردم فوتبال‌دوست ما در جریان باشند. الان هم تمام تمرکزم روی بازی امشب تیمم با استقلال است و بیش از این لازم نیست حرف بزنم و توصیه‌ام به آقای کی‌روش این است که به جای فرافکنی در اینگونه صحبت کردن روی تیم‌ملی و آماده‌سازی‌اش برای جام‌جهانی تمرکز کند.

دیدگاه‌ها