کد خبر : 1524180 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 15:14 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: چگونه به غائله نیمار-کاوانی پایان دادم؟

بسیاری تصور می کردند که نیمار پس از پیوستن به پی اس جی، خیلی سریع به شماره یک این تیم بدل شود اما در روزهای آغازین او با مخالفت هایی روبرو شد.

امری: چگونه به غائله نیمار-کاوانی پایان دادم؟

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی که در پی اس جی بازیکنی قدیمی تر محسوب می شد و بهترین گلزن پاریسی ها بود، خیلی زود بنای مخالفت با نیمار را گذاشت و کار به درگیری دو بازیکن در زمین هم کشیده شد. هر کدام دوست داشتند ضربات آزاد و پنالتی ها را خودشان بزنند.

 

 

1284263

 

 

اونای امری، سرمربی  پی اس جی، در مورد چگونگی مدیریت تنش بین نیمار و کاوانی گفت:« کاوانی در دو سال گذشته بهترین سال های فوتبالی خود از حیث گلزنی را پشت سر گذاشته و به پیشرفت پی اس جی کمک فراوانی کرده است. نیمار هم برای کمک به پی اس جی برای قهرمان شدن در اروپا از بارسا جدا شد و باشگاه هم وظیفه دارد تا به او برای رسیدن به توپ طلا کمک کند. این مهم میسر نمی شود مگر با گذشت زمان. در اولین سال حضور نیمار، همه سعی داشتیم تا او در تیم احساس راحتی کند.

در قضیه تنش بین نیمار و کاوانی، ابتدا آمار دو بازیکن در زدن پنالتی ها و ضربات آزاد را بررسی کردیم که بسیار مشابه بود. کاوانی می خواست خودش ضربه زننده اول باشد و در نهایت کار دو بازیکن به درگیری کشیده شد و من مجبور به مداخله شدم.

به کاوانی توضیح دادم که نیمار پنالتی ها و ضربات کاشته را می زند و او هم قبول کرد اما در ادامه، دو بازیکن با یکدیگر به توافق رسیدند تا این وظیفه را بین خودشان تقسیم کنند.»

 

دیدگاه‌ها