کد خبر : 1524190 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 15:42 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: آقایان در یک ماه آینده جای من را می گیرند

آینده تیم ملی در انتظار جلسه کی روش با رئیس جمهور!

مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال می گوید که به زودی جلسه ای میان اعضای تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور و وزیر ورزش در مورد برنامه های آتی تیم ملی برگزار می شود.

آینده تیم ملی در انتظار جلسه کی روش با رئیس جمهور! 

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تمرین تیم ملی بعد از دو روز به روی خبرنگاران باز شده بود، کی‌روش پیش از آغاز تمرین امروز نزد خبرنگاران آمد تا درباره حرفها و شایعات درباره زمان اعلام فهرست اولیه تیم ملی  اعلام موضع کند. 

 

سرمربی تیم ملی همچنین در مورد موضع امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نیز که گفته بود، اعلام لیست تیم ملی در این مقطع اتفاقی نبوده، واکنش نشان داد و عنوان کرد: خنده‌دار است! اینکه باید لیست 35 نفره اعلام شود، تصمیمی بود که از سوی فیفا اعلام شده بود و باید از سوی تمام کشورها این لیست اعلام می‌شد. 


اما مهم ترین نکته صحبت های سرمربی پرتغالی تیم ملی این بود که با گفتن این جمله مصاحبه خود را خاتمه داد:  آقایان در یک ماه آینده جای مرا خواهند گرفت  و از شما تشکر می کنم. البته کی روش در مصاحبه دیگری به طور واضح در خصوص جانشینان احتمالی خود خطاب به قلعه نویی گفت: راجع به آینده خودم هم می‌خواهم این را بگویم که من هیچ شک و شبهه‌ای درباره صلاحیت بالای شما (امیر قلعه نویی) برای جایگزینی‌ام در آینده‌ای نزدیک ندارم؛ الان که یک زمینی با بالاترین استانداردها، یک ساختمان با بهترین امکانات برای تیم ملی و بازیکنانی بسیار فوق‌العاده آماده برای دعوت به تیم ملی اینجا وجود دارد.

 

تیم ملی ایران یک ماه دیگر باید در رقابت های جام جهانی روسیه شرکت کند و در دی ماه نیز رقابت های جام ملت های آسیا در امارات پیش روی تیم ملی فوتبال ایران است.


این صحبت های کی روش در حالی امروز مقابل رسانه های مختلف مطرح شد که تیم ملی پس از جام جهانی و با کسب هر نتیجه ای، بیش از هر زمان دیگری برای آماده سازی جهت حضور در رقابت های جام ملت های به آرامش  تمرکز نیاز دارد و این انتظار از مسئولین فوتبال کشور وجود دارد که شرایط را برای موفقیت تیم ملی فراهم کنند. 


طی ماه های اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد جدایی کی روش از تیم ملی پس از جام جهانی به وجود آمده و بحث تمدید قرارداد با این مربی پرتغالی، مهم ترین دغدغه مدیران فدراسیون فوتبال است؛ مدیرانی که همواره از علاقه خود به ادامه همکاری با کی روش گفته اند ولی حالا باید ببینیم که چه تدابیری برای این امر اندیشیده اند و چقدر می توانند در انجام این ماموریت مهم موفق عمل کنند.

 

مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در همین راستا و پس از مشاجره هایی که بار دیگر میان کی روش و یکی از مربیان فوتبال داخلی (امیرقلعه نویی) به وجود آمد و همچنین صحبت های مبهم کی روش در مورد آینده اش در تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران گفت: احتمالا به زودی ملاقاتی بین اعضای تیم ملی با ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و در این باره اطلاع رسانی های تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

 


تیم ملی برهه های حساسی را در فاصله یک ماه مانده تا جام جهانی پشت سر می گذارد و بی شک تصمیم سازان فوتبال کشور می توانند با تدابیر مناسب زمینه های موفقیت تیم ملی را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها