کد خبر : 1524227 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 18:58 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرنولد:

افتخار می کنم قرار است مقابل رونالدو بازی کنم

آرنولد، مدافع جوان لیورپول از اینکه قرار است مقابل کریستیانو رونالدو بازی کند ابراز خوشحالی کرد.

افتخار می کنم قرار است مقابل رونالدو بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و رئال مادرید در تاریخ 5 خرداد در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت و احتمالا یار مستقیم رونالدو، آرنولد مدافع جوان مرسی سایدی ها خواهد بود.

 

1302454

 

آرنولد گفت: "رئال مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و مهم است بازیکن روبروی شما چه کسی است زیرا هر که باشد بی شک از بهترین دنیاست و این طبیعت تیمی مانند رئال مادرید است.

 

رونالدو احتمالا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و بازی کردن مقابل او برای افتخار بزرگی خواهد بود و من مشتاق رخ دادن این اتفاق هستم. من می خواهم خودم را به چالش کشیده و توانایی هایم را برابر بهترین بازیکنان جهان آزمایش کنم و بازیکنان زیادی بهتر از رونالدو وجود ندارند. این دیدار آزمایش بزرگی برای همه ما خواهد بود.

 

باید اعتراف کرد رونالدو بازیکن بزرگی بوده و دستاوردهای مهمی داشته است و ارقامی که او ثبت می کند باور نکردنی است. در دوران نوجوانی بارها بازی های مسی و رونالدو را در اینترنت تماشا کرده و از سبک بازی آنها آگاه هستم اما شما فقط باید بر روی بازی تمرکز کنید و اگر رونالدو یار مستقیم شما است، باید بدانید که نقاط قوت و ضعف او چیست و از مزایای آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها