کد خبر : 1524313 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 22:58 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

ربیع عطایا و کشتن ذوب‌آهن در «قلعه‌تایم»

هافبک لبنانی ذوب آهن بهترین فرصت تیمش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان را از دست داد.

ربیع عطایا و کشتن ذوب‌آهن در «قلعه‌تایم»

به گزارش "ورزش‌سه"، درست در دقایقی که تقریبا همه بابت صعود استقلال خیالشان راحت شده بود، ربیع عطایا می توانست معادلات را برهم بزند اما موقعیت استثنایی که او از دست داد، مانع شد.


در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده دیدار استقلال و ذوب آهن شاگردان امیر قلعه نویی با ارسال بلند عباسی بازیکن تعویضی که روی اشتباه مدافعان استقلال در موقعیتی فوق العاده به ربیع عطایا رسید صاحب موقعیت شدند. او با پای چپ که پای تخصصی اش است به صورت سرضرب شوتش را در دو قدمی به سمت دروازه زد اما توپ از بالای دروازه به اوت رفت.


ربیع عطایا که به نظر می رسید تصورش را نمی کرد در آن لحظه توپ به آن شکل به او برسد تمرکز لازم را نداشت و نتوانست دقیق به توپ ضربه بزند. این هافبک لبنانی اگر ضربه اش را داخل چارچوب می زد دروازه استقلال در دقیقه 95 باز می شد و دیگر فرصتی برای جبران نزد استقلالی ها باقی نمی ماند.


ذوب آهن که بازی های زیادی را در فصل گذشته در ثانیه های پایانی به سود خود پایان برده بود وبه همین خاطر این دقایق به «قلعه تایم» معروف شده بود، می توانست با کمی دقت بیشتر توسط عطایا رویاهای استقلالی را با زدن گل دوم بر باد بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها