کد خبر : 1524339 | 25 اردیبهشت 1397 ساعت 23:36 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام شفر از ژنرال

پرواز به سوی خوشبختی(عکس)

سرمربی آلمانی استقلال با شکست ذوب آهن ضمن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا انتقام دو باخت متوالی از قلعه نوعی را گرفت.

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال با درخشش مامه بابا تیام مهاجم سنگالی خود با نتیجه 3 بر یک از سد ذوب آهن گذشت و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. بی شک شفر یکی از خوشحال ترین استقلالی های امشب بود و توانست با شکست ذوب آهن ضمن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا انتقام دو باخت متوالی از قلعه نوعی را بگیرد.


شفر در دیدار برگشت لیگ هفدهم در اصفهان با نتیجه 2 بر یک مغلوب قلعه نوعی شد. او در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز با پنالتی دقایق پایانی جورجی ولیسانی برای دومین بار مقابل قلعه نوعی مغلوب شد. همین باعث شد پیرمرد آلمانی با انگیزه خاصی وارد این مسابقه شود. او در تمام طول 90 دقیقه با هیجان خاصی تیمش را هدایت می کرد و می دانست می تواند با کسب موفقیت در این دیدار با یک تیر چند هدف را بزند. اول انتقام از قلعه نوعی، دوم صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و سوم تثبیت خود برای استقلال و ادامه همکاری با این تیم که به تازگی قراردادش تمدید شده است. شفر در پایان این بازی روی دست بازیکنان تیمش به هوا پرواز کرد تا خستگی یک فصل پرتلاطم را از تن به در کند. حالا او خوشحال تر از هر زمان دیگر منتظر دوم خرداد است تا رقیب بعدی اش را بشناسد.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها