کد خبر : 1524353 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 00:45 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: شکست های فینال CL جبران نمی شود

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که فینال لیگ اروپا، ارتباطی با ناکامی های این تیم در فینال های اخیر چمپیونزلیگ ندارد.

سیمئونه: شکست های فینال CL جبران نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در حالی فردا شب در فینال لیگ اروپا مقابل مارسی قرار می گیرد که در سال های 2014 و 2016 در فینال لیگ قهرمانان مغلوب رئال مادرید شد. اما سیمئونه معتقد نیست که پیروزی در دیدار فردا شب، می تواند آن ناکامی ها را جبران کند.

او به خبرنگاران گفت:" ما به چنین چیزی فکر نمی کنیم و تنها به اینکه حالا چه اتفاقی می افتد، فکر می کنیم. آنچه در گذشته رخ داده، ما را باتجربه تر می کند. این یک موقعیت جدید است که ما منتظرش هستیم. واقعا نشان خواهد داد که آیا ما شایسته قهرمانی هستیم یا نه."

 

1298430

 

سیمئونه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مقابل آرسنال، از کنار زمین اخراج شد و به دلیل محرومیت 4 جلسه ای، در دیدار فینال هم نمی تواند روی نیمکت بنشیند.

او در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله تاثیری روی عملکرد تیمش خواهد داشت یا نه، گفت:" ما در دیدار  در خانه، با این مسئله کنار آمدیم و جرمن بورگس (دستیار او)، تیم را هدایت کرد.

جدا از اینکه نبودن در کنار زمین در فینال ناراحت کننده است، من احساس فوق العاده ای به بورگس دارم. ما سال هاست یکدیگر را می شناسیم. ما درک و شناخت مشابهی از فوتبال داریم."

دیدگاه‌ها