کد خبر : 1524370 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 09:32 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرط و شروط هازارد برای تمدید قرارداد با چلسی

ادن هازارد، ستاره چلسی قصد دارد منتظر بماند و ببیند این تیم چه بازیکنانی را خواهد خرید و سپس در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

شرط و شروط هازارد برای تمدید قرارداد با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، سران باشگاه چلسی سعی دارند قرارداد هازارد را تمدید کنند و حقوق او را به هفته ای 300 هزار پوند افزایش دهند. هافبک بلژیکی هنوز با سران باشگاه به توافق نرسیده و به شایعات در مورد جدایی اش دامن زده است. رئال مادرید جدی ترین مشتری هازارد است و از زمانی که او در لیل فرانسه حضور داشت، به دنبال به خدمت گرفتن او بود. حال هازارد از شرط و شروطش برای تمدید صحبت کرد.

 

 

1287902

 

 

او گفت:" من منتظر بازیکنان جدید برای فصل آینده هستم. دوست دارم بازیکنان خوبی به تیم اضافه شوند زیرا می‌خواهم فصل آینده قهرمان لیگ برتر شوم. فصل آینده برای من اهمیت ویژه ای خواهد داشت. به نظرم فصل مهمی خواهد بود و می‌تواند بستر خیلی اتفاقات باشد. ولی یک چیزی که قطعی است این است که من در چلسی خوشحالم.

 

همانطور که بارها قبلا گفته ام، فینال جام حذفی، اخرین بازی من برای چلسی نخواهد بود. این دیدار تنها آخرین بازی فصل است. پس از جام جهانی، برای فصل آینده آماده خواهیم شد ولی پیش از آن، اینجا هستیم و باید ذهنمان روی چلسی متمرکز باشد."

دیدگاه‌ها