کد خبر : 1524406 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:53 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت مادام العمر داور عربستانی به اتهام رشوه

فهد المرداسی، داور عربستانی به جرم دریافت رشوه از هر گونه فعالیت فوتبالی ، مادام العمر محروم شد و جام جهانی را نیز از دست خواهد داد.

محرومیت مادام العمر داور عربستانی به اتهام رشوه

به گزارش "ورزش سه"، المرداسی 32 ساله، پیش از دیدار فینال جام حذفی عربستان بین دو تیم الفیصلی و التحاد، با رئیس باشگاه الاتحاد جلسه ای محرمانه داشته و از وی رشوه دریافت کرده است. پس از اینکه فدراسیون عربستان او را مادام العمر محروم کرد، آنها با ارسال نامه ای از فیفا درخواست کردند که این داور را از دیدارهای ملی نیز محروم کند.

 

1302601

 

 

در بیانیه فدراسیون عربستان  آمده:" پس از انتخاب فهد المرداسی به عنوان داور دیدار فینال بین دو تیم الاتحاد و الفیصلی، آقای حماد السانیا، رئیس باشگاه الاتحاد اعلام کرده که شواهد و مدارکی در اختیار دارد که آقای المرداسی، به آنها پیشنهاد کرده که در ازای پول، به تیمشان کمک خواهد کرد. پس از اینکه رئیس باشگاه الاتحاد، مدارک و شواهدش را به فدراسیون ارائه کرد، مدیر ورزشی فدراسیون، تمام جزئیات را در اختیار مسئولان قرار داد. آقای مرداسی تحت بازجویی قرار گرفت و بررسی ها نشان داد که این اتهام علیه او درست بوده و او شخصا درخواست رشوه کرده است.

 

المرداسی از جمله داورهای جام کنفدراسیون‌ها در روسیه بود  که دیدار رده بندی بین مکزیک و پرتغال را سوت زد و همچنین در المپیک 2016 نیز حاضر بود.

دیدگاه‌ها