کد خبر : 1524429 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:14 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس آماده‌ی تقابل هیجان‌انگیز مقابل استقلال

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم و دستیابی به این عنوان توسط استقلال در جام حذفی، سورپرایز هیجان انگیز پیش فصل آینده می‌تواند برگزاری سوپرجام باشد.

پرسپولیس آماده‌ی تقابل هیجان‌انگیز مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با اختلاف امتیاز قابل توجه نسبت به دیگر مدعیان عنوان قهرمانی فصل را از آن خود کرد و در سمت مقابل نیز استقلال به دنبال دستیابی به جام حذفی بود و با پیروزی برابر خونه به خونه بابل در فینال آن را جشن گرفت.


اکنون همه در انتظارند تا بازی بزرگ در پیش فصل آینده میان دو تیم برگزار شود و استقلال و پرسپولیس در قالب جدال سوپرکاپ برابر یکدیگر قرار گرفته و دربی هیجان انگیزی را پشت سر بگذارند. حمیدرضا گرشاسبی در واکنش به اینکه آیا این تیم موافق برگزاری این بازی پیش از شروع فصل هجدهم است گفت: سوپر جام با نظر سازمان لیگ برگزار می‌شود و هر لحظه به ما بگویند، آماده بازی هستیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم که استقلال صعود کرده و اگر برابر این تیم در این مرحله قرار بگیریم با تمام توان مردانه می‌جنگیم.


پرسپولیس در فصل گذشته با شکست نفت تهران موفق شده بود عنوان قهرمانی سوپرکاپ را به خود اختصاص دهد و در این فصل نیز با توجه به صعود هر دو تیم به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان امکان قرعه تقابل و انجام دربی وجود دارد.

دیدگاه‌ها