کد خبر : 1524496 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 19:11 | 125.4K بازدید | 0 دیدگاه

5 کشور و 8 تیم در انتظار دوم خرداد؛

هشت تیم برتر آسیا مشخص شدند

با انجام دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف 8 تیم برتر این مسابقات مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز مرحله برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری دو دیدار میان تیم های سوون سامسونگ و اولسان هیوندای و همینطور شانگهای SIPG و کاشیما آنتلرز ژاپن خاتمه یافت و تکلیف 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات که در نیمه دوم شهریور از سر گرفته می شود، مشخص شد.

با توجه به مسابقاتی که در دو مرحله رفت و برگشت در کشورهای مختلف قاره کهن برگزار شد، تیم های زیر موفق شدند جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کنند.

 

1- پرسپولیس تهران 


شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت با شکست 3 بر 2 از ورزشگاه خانگی الجزیره امارات خارج شدند ولی در بازی برگشت و به لطف گل سیدجلال حسینی در دقایق پایانی موفق شدند با پیروزی 2 بر 1 و در مجموع با تساوی 4 بر 4 و به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به جمع 8 تیم برتر برسند.

 

 

2- السد قطر 


شاگردان فریرا در دیدار رفت برابر الاهلی عربستان با پیروزی 2 بر 1 از زمین خارج شدند. در دیدار برگشت السدی ها میهمان نماینده عربستان بودند و با تساوی 2 بر 2 به کار خود خاتمه دادند. دو دیداری که در مجموع پیروزی 4 بر 3 را برای آنها به همراه داشت و پس از پرسپولیس به عنوان دومین تیم صعود کننده مطرح شدند.

 

 

3- چونبورک موتورز کره جنوبی 


کره ای ها در دیدار رفت با نتیجه 3 بر 2 بازی را در تایلند به بوریرام واگذار کردند ولی در دیدار برگشت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند تا در مجموع با پیروزی 4 بر 3 به مرحله بعدی برسند.

 

1158052

 

4- تیانجین چوانجیان 


تیانجین در دیدار رفت و در خانه مقابل دیگر نماینده چین یعنی گوانگژو به تساوی بدون گل دست یافت. در دیدار برگشت دیدار دو تیم با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا شاگردان کاناوارو مقابل یاران پاتو ناکام باشند و به دلیل گل هایی که در خانه از تیانجین دریافت کردند، از راهیابی به مرحله بعدی بازبمانند.

 

1283200

 

5- استقلال تهران

 
شاگردان شفر در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف ذوب آهن رفتند. در دیدار رفت با شکست یک بر صفر فولادشهر را ترک کردند ولی در دیدار برگشت با پیروزی 3 بر 1، شکست دور رفت را جبران کردند و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافتند.

 

1302313

 

6- الدحیل قطر 


قهرمان قطر نتایجی غیرقابل پیش بینی را مقابل قهرمان امارات کسب کرد؛ آنها دیدار رفت را در امارات با پیروزی 4 بر 2 پشت سر گذاشتند و در دیدار برگشت نیز با پیروزی 4 بر 1 کار خود را خاتمه دادند تا در مجموع با نتیجه عجیب 8 بر 3 به مرحله یک چهارم برسند.

 

7- سوون سامسونگ کره جنوبی 


سوون سامسونگ دیدار رفت را با شکست یک بر صفر برابر دیگر تیم نماینده کره جنوبی پشت سر گذاشته بود، ولی در دیدار برگشت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد، تا در مجموع با پیروزی 3 بر 1 به مرحله بعدی برسد.

 

1288426

 

8- کاشیما آنتلرز 


کاشیما آنتلرز که تنها نماینده ژاپن در مرحله یک هشتم بود، در دیدار رفت موفق به کسب پیروزی 3 بر 1 در خانه شد و به لطف همان پیروزی و علیرغم شکست 2 بر 1 در بازی برگشت، در مجموع با نتیجه 4 بر 3 به مرحله یک چهارم راه یافت.

 

1301107

 

همانطور که اشاره شد، 2 نماینده از ایران و 2 نماینده از قطر، 4 تیم راه یافته از منطقه غرب آسیا هستند و در شرق قاره کهن نیز دو نماینده از کره جنوبی و یک نماینده از چین و ژاپن به مرحله یک چهارم راه یافتند.

 

حالا این هشت تیم که از 5 کشور آسیا هستند باید تا روز دوم خرداد ماه منتظر بمانند تا حریفان خود را که با قرعه مشخص می شود، در مرحله یک چهارم نهایی شناسایی کنند و برای ادامه مسابقات که از نیمه شهریورماه و پس از جام جهانی در فصل جدید فوتبالی از سر گرفته می شود، آماده شوند.

دیدگاه‌ها