کد خبر : 1524501 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 20:35 | 150.9K بازدید | 0 دیدگاه

جشن قهرمانی رسمی آبی ها

اسپانسر باشگاه استقلال بعد از صعود این تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی را برگزار کرد.

جشن قهرمانی رسمی آبی ها

به گزارش "ورزش سه"، اپراتور ایرانسل بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی مراسمی را برگزار کرده است که حاشیه های آن به شرح زیر است:

 


* این مراسم قرار بود ساعت ١٧ آغاز شود اما با به دلیل ناهماهنگی های ایجاد شده این مراسم ساعت ١٩:٣٠ آغاز شد.


* در این مراسم کلیه بازیکنان و کادر فنی استقلال حضور دارند تا در مراسم قهرمانی تیم شان شرکت کنند.
* با دعوت باشگاه استقلال تعدادی هنرمند در مراسم قهرمانی استقلال در سالن همایش های صدا و سیما حضور دارند.

 

 

*مهدی رحمتی و وینفرد شفر دیرتر از سایر مدعوین وارد مراسم شدند که این موضوع باعث تشویق حضار شد.
* سیدرضا افتخاری اولین نفری بود که برای حضار سخنرانی کرد، او از اینکه هواداران استقلال شب گذشته تا صبح خوشحال بودند ابراز خرسندی کرد.

 


*همچنین افتخاری در بخش دیگری از صحبت هایش به تمدید قرارداد شفر اشاره و ابراز امیدواری کرد که این موضوع باعث اتفاق های خوب برای استقلال باشد.
* روزبه چشمی و داریوش شجاعیان آخرین نفرهایی بودند که خود را به مراسم جشن قهرمانی رساندند.

 

 

* بعد از صحبت های افتخاری کلیپی از مسیر استقلال در راه قهرمانی در جام حذفی و مصاحبه با چند پیشکسوت باشگاه پخش شد.

 

* بخش بعدی مراسم به رونمایی از شبکه تلویزیونی رسمی باشگاه استقلال اختصاص داشت که در این مراسم افتخاری و شفر اینکار را انجام داد.

 

 

 

* وینفرد شفر بعد از افتتاح تلویزیون استقلال گفت: از دعوت شما ممنون هستم. می خواهم درباره جلسه با افتخاری در دبی بگویم. یک باشگاه تونسی نیز من را می خواست اما با افتخاری ملاقات کردم و او تنها دو جمله می گفت و من هر چه می گفتم او تکرار می کرد که ”پول نداریم” اما حالا ایرانسل را داریم و سه کلمه داریم. من دو پیشنهاد داشتم اما استقلال نام بزرگی است و مطمئن بودم که می توانیم و از این تصمیم خوشحالم که حالا عضوی از استقلال هستم. غیرت و غرور مهم ترین موضوعی است که در میان ایرانی ها وجود دارد و این را با نظم آلمانی تلفیق کردم. تک تک بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند. ما باید باخت بر می گرداندیم و دو مصدوم داشتیم اما تلاش کردیم و برای تیم ما مرزی وجود نداشت. از افتخاری و وزیر ورزش تشکر می کنم. برای ستاره سوم باید سرمایه گذاری کنیم . عملکرد تیام خیلی بزرگ بود اما همه تیم خوب بودند. بعد از پرچم ایران، پرجم استقلال مقدس است و باید بالا باشد.نمی توانستم همه مشکلات را حل کنم و ساشا یک بار از روی دوش من برداشت. ما همه موفقیت و راه راست را می خواهیم و این موفقیت ها جوابی به سنگ اندازان است. امیدوارم پادو و داریوش هر چه سریعتر برگردند. از همه ایرانیان برای محبت و احترامی که داشتند، تشکر می کنم و هیچگاه هیچ جا این موضوع را ندیدم.

 

 

* در هنگام پخش سرود استقلال در اقدامی جالب ساناک و کولی مشغول حرکات موزون بودند که محمد رضا احمدی مجری برنامه گفت: وقتی ساناک و کولی را دیدم متوجه شدم چطور استقلال متحول شده است.

 

 

* قرار بود در مراسم امشب وزیر ورزش و جوانان هم حضور داشته باشد ولی به دلیل جلسه هیئت دولت حضور او منتفی شد.

 

 

 

 

 

* در بخش پایانی مراسم، بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال روی سن حاضر شدند و هدایایی به مناسبت قهرمانی استقلال در جام حذفی دریافت کردند.


* بعد از دریافت جوایز، حاضران روی سن با جام قهرمانی که در مسابقات جام حذفی کسب کرده بودند، عکس یادگاری انداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها