کد خبر : 1524545 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 09:11 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: امیدوارم گریزمان در اتلتیکو خوشحال باشد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید ابراز امیدواری کرد که آنتوان گریزمان در تیمش خوشحال باشد و در جمع بازیکنان اتلتی بماند.

سیمئونه: امیدوارم گریزمان در اتلتیکو خوشحال باشد

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان زننده دو گل اتلتیکومادرید در فینال لیگ اروپا مقابل مارسی بود که در نهایت با پیروزی 3-0 اتلتیکو همراه شد و این تیم قهرمان رقابت ها شد. در حالی که شایعات بسیاری در مورد جدایی گریزمان مطرح شده و بسیاری معتقد بودند که دیدار شب گذشته، آخرین بازی او برای اتلتیکو بود، سیمئونه ابراز امیدواری کرد که ستاره فرانسوی در تیمش بماند.

 

 

1302759

 

 

او گفت:" گریزمان چیزی را که من می‌دانستم تایید کرد، اینکه او بازیکن خیلی خوبی است. امیدواریم که او از حضور در اتلتیکو خوشحال باشد، از حضور در کنار ما. خیلی خوشحالم. چندین سال است که برای جام تلاش می‌کنیم و دو فینال چمپیونزلیگ را در این مدت باخته ایم. امروز شانس قهرمانی داشتیم و در نیمه دوم کار را تمام کردیم."

 

سیمئونه به علت محرومیت نمی‌توانست تیمش را از کنار زمین هدایت کند. او در این رابطه گفت:" عدم تماشای بازی از کنار زمین، تجربه تلخی بود و حس تنهایی داشت. ما 6 سال است که با هم کار می‌کنیم و من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. حتی اگر در خانه یا هتل باشم، آنها کارشان را انجام می‌دهند."

دیدگاه‌ها