کد خبر : 1524556 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 11:08 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی فر: شیخ احمد گفت برای اولین بار یکصدا هستید

صعود سرخابی ها خوشحالی 50 میلیونی در پی داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: قصد داریم با کمک شرکت توسعه اکثر پروژه هایی که 10 تا 15 سال نیمه کاره مانده اند را تکمیل کنیم.

صعود سرخابی ها خوشحالی 50 میلیونی در پی داشت

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها که عصر چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به تحولات سیاسی چند هفته اخیر و خروج آمریکا از برجام دقایقی به صحبت هایی در این رابطه برای حاضران پراخت.


همچنین وزیر ورزش بعد از اظهارات خود درباره برجام به مسائل ورزشی هم پرداخت و نکات مهمی را مطرح کرد.


صرفه جویی در دستور کار ورزش است


تلاش دولت این است که وضعیت کشور را از همه لحاظ کنترل کند و ما نیز وظیفه داریم پیش بینی های لازم را بر اساس رویکرد صرفه جویی و کنترل هزینه ها برای مدیریت منابع خود داشته باشیم تا در مواقع حساس به مشکل برنخوریم. کریمی یکی از سرمایه های مدیریت اجرایی و عمرانی کشور است و ضمن این که ورزش دوست است به همه مسائل عمرانی و توسعه ای اشراف کامل دارد و همچنین روحیه تعامل گرا و انعطاف پذیری دارد که از فدراسیون ها می خواهم این فرصت را غنیمت بشمارند و با شرکت توسعه در امور مربوط به تفاهم برسند.


استادیوم های نیمه کاره را تکمیل می کنیم


همه فدراسیون ها باید با همکاری و تعامل با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جهت زیبا سازی ورزشگاه های بزرگ کشور که در آن ها مستقر هستند تلاش کنند. قصد داریم با کمک شرکت توسعه اکثر پروژه هایی که 10 تا 15 سال نیمه کاره مانده اند از جمله استادیوم های پنج و 15 هزار نفره، سالن های سرپوشیده، پیست های دوچرخه سواری، استخرهای متعدد و ... را تکمیل کنیم و در بحث بهره برداری از مجموعه های تخصصی قصد داریم تا حداقل نیازهای فدراسیون ها و هیات های ورزشی را تامین کنیم تا بنیه ی اصلی ورزش کشور که نیازمند فضای تخصصی است بتواند از امکانات خود استفاده کند.


فدراسیون ها شفاف سازی مالی داشته باشند


همه فدراسیون ها باید در جهت شفاف سازی منابع مالی، مصارف و هزینه های خود تلاش کنند و ما مصمم هستیم نظارت عالیه بر فعالیت های مالی فدراسیون ها و زیر مجموعه های خود با توجه به نقش قانونی و وظیفه ای که داریم داشته باشیم تا بتوانیم نظام سازمان یافته اداری و مالی برقرار کنیم. امروز فضای همدلی، همفکری و آرامش در ورزش کشور حاکم است و فدراسیون ها نیز با اقدامات خود از این رویکرد استقبال کرده اند و اکنون فضایی پیش آمده که فرآیند توسعه ورزش کشور حاشیه و جنجال را نمی پذیرد و آن را دفع خواهد کرد.


صعود 2 تیم در آسیا 50 میلیون نفر خوشحال می شوند


بهترین ابزار برای ارتقای غرور، تحکیم، وحدت و انسجام ملی ورزش قهرمانی است. وقتی دو تیم فوتبال باشگاهی ما به یک چهارم نهایی جام قهرمانان آسیا صعود می کند، 50 میلیون نفر خوشحال می شوند و احساس غرور می کنند و یا وقتی یک کشتی گیر، تنیسور، والیبالیست و ورزشکاران دیگر رشته ها موفقیت خوبی در عرصه بین المللی کسب می کنند، باعث ایجاد احساس نشاط، غرور، عزت و عظمت ملی جامعه می شوند.


شیخ احمد گفت برای اولین بار یکصدا هستید


افتخار ماست که رئیس شورای المپیک آسیا در سفری که به ایران داشت اعلام کرد که اولین بار است از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ایران یک صدا و یک حرف بیرون می آید در حالیکه در گذشته چنین نبوده است. همدلی ، آرامش و همکاری و همراهی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را ضرورت، اساس و بنیان توسعه ورزش می دانم. خوشحالیم که این اتفاق مهم در حال حاضر وجود دارد.

دیدگاه‌ها