کد خبر : 1524559 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 11:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

خیز سه باره دنیامالی برای ریاست قایقرانی

رییس سابق فدراسیون قایقرانی برای تصاحب صندلی ریاست این فدراسیون بار دیگر خیز برداشته است.

خیز سه باره دنیامالی برای ریاست قایقرانی

به گزارش "ورزش سه"، احمد دنیامالی که یک دوره 6 ساله به عنوان رییس فدراسیون قایقرانی فعالیت می کرد، در سال 89 توسط وزیر ورزش وقت برکنار شد. او بعد از چند سال بار دیگر سعی کرد به ریاست این فدراسیون برسد و 4 سال قبل بار دیگر پای به میدان گذاشت.


با توجه به محبوبیت دنیامالی در میان اهالی قایقرانی او بازهم با اقبال مجمع روبه رو شد و با رای قاطع ریاست فدراسیون را برعهده گرفت.


این اتفاق در حالی رخ داد که دنیامالی عضو شورای شهر هم بود و به مسئولان ورزش اعلام کرده بود برای دوشغله نشدن از شورای شهر استعفا می دهد. این اتفاق هم رخ داد؛ اما مخالفت رییس شورای شهر باعث ماندن دنیامالی در شورای شهر و رفتنش از فدراسیون شد.


حالا با توجه به پایان ماموریت دنیامالی در شورای شهر تهران و همچنین کنار رفتن از مسئولیتی که باشگاه ملوان داشت؛ او برای سومین بار برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی وارد گود شده است.


احمد دنیامالی در شرایطی برای ریاست فدراسیون قایقرانی خیز برداشته که غلامرضا امینی در 4 سال گذشته بر صندلی ریاست تکیه زده است.


علاوه بر این 2 نفر، 5 نامزد دیگر هم در انتخابات ثبت نام کردند؛ اما به نظر می رسد رقابت اصلی بین دنیامالی و امینی باشد.


با اینکه ثبت نام از کاندیداها به پایان رسیده؛ اما به نظر می رسد برگزاری انتخابات به چند ماه آینده و بعد از بازی های آسیایی 2018 موکول شود.

دیدگاه‌ها