کد خبر : 1524564 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 10:58 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

با معرفی هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا

ایران، قطر و کره در انتظار دربی های جذاب

از جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا 6 تیم از کشورهای ایران، قطر و کره جنوبی هستند تا طرفداران این تیم ها در انتظار دربی جذاب میان نماینده های خود باشند.

به گزارش "ورزش سه"، با بسته شدن پرونده پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد که در اتفاقی جالب توجه و نادر از این جمع شش تیم به نماینده های سه کشور ایران، قطر و کره جنوبی اختصاص پیدا کرد تا طرفداران فوتبالدوست در این کشورها در انتظار رویارویی احتمالی نماینده های خود با هم باشند.


در شرایطی که قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سه شنبه هفته آینده (دوم خردادماه) در کوالالامپور برگزار خواهد شد هیچ بعید نیست نماینده های کشورها با هم برخورد داشته باشند از همین رو شش تیم ایرانی، قطری و کره ای حاضر در این مرحله با هیجان و اضطراب مواجه شدن با دربی های جذاب داخلی روبرو هستند.


از این جمع قصه برای طرفداران استقلال و پرسپولیس متفاوت تر از همیشه است چون در صورت رویارویی در قرعه کشی روز دوم خردادماه باید خود را برای دیدن حداقل پنج دربی جذاب میان دو تیم پرطرفدار پایتخت آماده کنند درست مثل قطری ها و کره ای ها که نمایندگان شان ممکن است طعم دربی های داخلی را بچشند.

 

1302789

دیدگاه‌ها