کد خبر : 1524608 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 15:22 | 206.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های ایتالیایی

عجیب ولی واقعی؛ پیشنهاد رئال مادرید به بوفون!

بوفون امروز در نشستی خبری، رسما اعلام کرد که یوونتوس را ترک خواهد کرد ولی خبری از بازنشستگی او از فوتبال نبود.

عجیب ولی واقعی؛ پیشنهاد رئال مادرید به بوفون!

به گزراش "ورزش سه"، بوفون پس از اینکه اعلام کرد شنبه آخرین بازی خود با پیراهن یوونتوس را انجام خواهد داد، اعلام کرد که چند پیشنهاد خوب نیز از تیم های درجه یک فوتبال دنیا دریافت کرده و به زودی همه را از تصمیم نهایی خود مطلع خواهد کرد.

 

 

1295273

 

 

ساعتی بعد گاتزتا دلو اسپورت و توتواسپورت(نشریه نزدیک به باشگاه یوونتوس) ادعا کردند که بوفون پیشنهادی جدی از رئال مادرید دریافت کرده است و این امکان وجود دارد که او راهی باشگاه مادریدی شود. نکته جالب در اینجاست که بوفون اخیرا و پس از شکست یوونتوس از رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در برنابئو جنجال به پا کرد و به دلیل اعتراض شدیدش به داور بازی، از زمین بازی اخراج شد.

 

رسیدن به قهرمانی چمپیونزلیگ که تنها جام فتح نشده بوفون است، شاید فاکتور مهمی برای او در قبول پیشنهاد رئال مادرید تلقی شود. تلاش رئال برای جذب یک گلر جدید، خبر جدیدی نیست و از هفته ها پیش مشخص شده است که مدیران رئال قصد تقویت پست دروازه بانی خود و جذب رقیبی قدرتمند برای کیلور ناواس را دارند.

 

 این دو منبع معتبر ایتالیایی همچنین از پیشنهاد اسپورتینگ لیسبون، لیورپول و پاری سن ژرمن به بوفون نیز نوشته اند. گویا بوفون تمام پیشنهادات خود از لیگ آمریکا، چین و نیز باشگاه بوکاجونیورز را رد کرده است.

 

لازم به ذکر است که خبر پیشنهاد رئال به بوفون، هنوز به تایید رسانه های اسپانیایی نرسیده و تنها به بازتاب آن اکتفا کرده اند.

 

 

 

دیدگاه‌ها