کد خبر : 1524700 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 11:32 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویلشر: باید برای جام جهانی انتخاب می‌شدم

جک ویلشر، هافبک آرسنال از اینکه به تیم ملی انگلیس برای جام جهانی دعوت نشده ناراحت است و این ناراحتی را در توئیترش ابراز کرد.

ویلشر: باید برای جام جهانی انتخاب می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام فهرست 23 نفره توسط گرت ساوتگیت، ویلشر یکی از بازیکنان بزرگی بود که در این فهرست برای جام جهانی قرار نگرفته بود.  هافبک انگلیسی پس از اینکه مصدومیتش را پشت سر گذاشت، 38 بازی برای آرسنال در این فصل انجام داد و از بهترین بازیکنان توپ‌چی ها بود. این در حالیست که در پست ویلشر، ساوتگیت ، فابین دلف و روبن لوفتوس چیک را به ستاره آرسنال ترجیح داده است و به نظر این موضوع باعث ناراحتی ویلشر است.

 

1242284

 

 


او در توئیترش نوشت:" فکر می‌کنم باید نظرم را در رابطه با موضوعی بگویم. شاید لازم نباشد بگویم از اینکه نتوانسته ام در فهرست انگلیس برای جام جهانی قرار بگیرم، بسیار ناراحت هستم. احساس می‌کنم کاملا آماده هستم و فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ام بنابراین باید در این فهرست قرار می‌گرفتم. اگر به من فرصت داده می‌شد، شاید می‌توانستم تاثیری مثبت داشته باشم. با این حال، باید به تصمیم مربی احترام گذاشت و برای تمام تیم آرزوی موفقیت دارم. من همیشه هوادار انگلیس هستم و با باقی بچه ها از تیم ملی حمایت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها