کد خبر : 1524726 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 12:50 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

سان اصفهانی از ستاره‌های کی‌روش

روز گذشته دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه آقای رئیس در تمرین تیم ملی ایران حضور یافتند تا در آستانه آخرین بازی در ایران، نظاره گر تلاش شاگردان کی روش باشند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران رسما دور آخر اردوهای آماده سازی پیش از جام جهانی را سپری می‌کند و آماده برای جدال با قدرت های بزرگ دنیا می شود.

 

روز گذشته در میان تلاش بازیکنان در داخل زمین، دو مدیر بلند پایه اصفهانی فدراسیون فوتبال نیز کنار خط حاضر شدند تا نظاره گر تمرین بازیکنان حاضر در اردو باشند.

 

تاج و ساکت در ماه های اخیر تمام تلاششان را کردند تا تیم ملی با تدارک مناسبی راهی روسیه شود و بازیهای دوستانه نسبتا قابل قبولی نیز برگزار شد اما تقارن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با اردوی آماده سازی تیم ملی سبب شد تا بار دیگر تنش در فضای فوتبالی ایران حاکم باشد اما اکنون شرایط کاملا مهیای حضور قدرتمندانه در جام جهانی است و تمام ارکان فوتبال باشگاهی و ملی ایران، آرزوی موفقیت برای تیم کارلوس کی روش دارند.

 

سان یا بازدید فرماندهان تیم ملی، از بازیکنان، روحیه آن ها برای تلاش را بالاتر برده و احتمالا در روزهای آینده نیز شاهد این موضوع خواهیم بود.

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها