کد خبر : 1524732 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 13:29 | 102.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهی که نباید تکرار شود؛

مهم‌ترین خرید تابستانی استقلال؛ ثبات

فصل سخت و پر دردسر استقلال به بهترین شکل برای آنها به پایان رسید.

مهم‌ترین خرید تابستانی استقلال؛ ثبات

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پایان درخشان فصل اما نگرانی های زیادی همچنان در ذهن هواداران استقلال وجود دارد. آبی پوشان فصل گذشته نیز شرایط مناسبی در پایان فصل داشتند اما یک تصمیم اشتباه در فصل نقل و انتقالات باعث شد تا استقلال دگرگون شود و همین موضوع در نهایت در جدایی منصوریان نقش آفرینی کرد.


وینفرد شفر در صحبت های خود بارها به این موضوع اشاره کرده که به دنبال تغییرات در رختکن خود نیست و از باشگاه خواسته تا قرارداد اکثریت بازیکنان را تمدید کند و اگر شاهد لژیونر شدن امید نورافکن، مجید حسینی، تیام و چند چهره دیگر نباشیم، آبی ها احتمالا لیست خروجی کوتاهی خواهند داشت.


به همین دلیل به نظر می رسد مهم ترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات، ثبات و آرامش باشد. این موضوع البته تنها محدود به تیم فوتبال استقلال نمی شود و این ثبات در میان اعضای هیات مدیره و کادر مدیریتی استقلال نیز لازم است.


شفر و افتخاری طی ماه های گذشته با وجود برخی اتفاقات به درک متقابلی از یکدیگر رسیدند و هر گونه تغییراتی در کادر مدیریتی می تواند با ضریب فزاینده رختکن استقلال را نیز دچار چالش کند. به همین دلیل بود که شفر در نشست خبری پایانی خود از اعضای هیات مدیره درخواست کرد تا از افتخاری حمایت کنند تا او بتواند به کار خود در باشگاه ادامه دهد و از سوی دیگر با حمایت مالی از مدیرعامل، خواهان سرمایه گذاری بیشتر روی پروژه او برای دو سال آینده شد.


تصمیم مهمی که حالا توپ را در سبد هیات مدیره استقلال و به ویژه دو عضو اقتصادی و سیاسی، یعنی ملکی و زمانی انداخته است. این دو چهره که با هدف فراهم کردن شرایط مناسب اقتصادی به باشگاه آمده اند، وظیفه سنگینی برای تهیه منابع مالی و لجستیکی تیم شفر دارند و مطمئنا انتظار می رود تا آنها نیز بدون دست زدن به رفتارهایی که می تواند لیگ هجدهم را به سرنوشت لیگ هفدهم برساند، در مسیر ثبات و آرامش استقلال گام بردارند.

دیدگاه‌ها