کد خبر : 1524756 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 15:08 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه آمادسازی نیمار به سبک رونالدو

نیمار امید اول برزیلی ها برای رسیدن به قله افتخار در جام جهانی روسیه محسوب می شود.

برنامه آمادسازی نیمار به سبک رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره برزیلی ها اما چند ماه پیش مصدوم شد و به تازگی توانسته بهبودی خود را به دست بیاورد. نیمار پس از پشت سر گذاشتن دوران معالجاتش در برزیل، هفته گذشته به پاریس بازگشت و در یک جلسه از تمرینات گروهی پی اس جی نیز شرکت کرد.

البته او دو روز پیش و با کسب اجازه از مسئولان باشگاه بار دیگر به برزیل بازگشته و خود را برای بازی دوستانه مقابل کرواسی که دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، مهیا می کند.

 

 

1301871

 

 

طبق ادعای منابع برزیلی، برنامه آماده سازی نیمار تا جام جهانی مشابه همان روشی است که رونالدو نازاریو پیش از جام جهانی 2002 در دستور کار خود قرار داد. رونالدو پس ازپشت سر گذاشتن چند مصدومیت شدید از جمله رباط صلیبی، توانست در هفته های منتهی به جام جهانی کره و ژاپن، به مرز آمادگی برسد و در نهایت با زدن 8 گل، آقای گل رقابت ها شد و با برزیل به عنوان قهرمانی رسید.

 

 

 

 

نیمار عنوان کرده است که از بازگشت به میادین می ترسد و بیم این را دارد تا دوباره مصدوم شود. رونالدو هم همین حس را داشت اما برنامه های تمرینی او در نهایت جواب داد. سرمربی وقت برزیل، در دو بازی ابتدایی برزیل مقابل چین و ترکیه، به رونالدو 75 دقیقه میدان داد و او توانست دو گل به ثمر برساند.

 

رونالدو از بازی سوم تا نیمه نهایی تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت و در بازی فینال نیز زننده هر دو گل سلسائو به آلمان بود. او پس از جام جهانی، اینتر را ترک و راهی رئال شد. مشابه این اتفاق برای نیمار هم رخ می دهد؟

دیدگاه‌ها