کد خبر : 1524850 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:26 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‌بینی پروفسور از خرید ایرانی قهرمان کرواسی

برانکو: دینامو با خرید محرمی 10 میلیون یورو سود می‌کند

پروفسور پرسپولیسی ها در گفتگو با رسانه های کرواسی مدعی شد خرید ایرانی دیناموزاگرب به زودی قیمتی به ارزش 10 میلیون یورو در بازار اروپا به دست خواهد آورد.

برانکو: دینامو با خرید محرمی 10 میلیون یورو سود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی موفق و کروات پرسپولیس در تازه ترین گفتگوی خود با رسانه های این کشوراز خرید فوق العاده قهرمان این کشور صحبت کرد و مدعی شد شاگرد سابقش به زودی سودی ده میلیون یورویی نصیب این باشگاه خواهد کرد چون به خوبی از این بازیکن شناخت دارد و می داند که صادق محرمی ظرف مدت یک یا دو سال قیمتش در مارکتینگ اروپا به ده میلیون یورو خواهد رسید.


برانکو ایوانکوویچ در بازگشت به زاگرب برای تعطیلات تابستانی در گفتگو با سایت 24 sata مدعی شد خریدی که سران باشگاه دینامو انجام دادند به زودی آنها را به سودی کلان خواهد رساند. سرمربی پرسپولیس گفت:« من دو سال از نزدیک با صادق محرمی کار کردم و خوب می دانم این بازیکن چه خصوصیات و توانمندی هایی دارد. حضور در سمت راست چه به عنوان مدافع چه به عنوان وینگر از محرمی یک بازیکن توانمند ساخته که هر مربی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد و من شک ندارم دینامو با این خرید هم پیشرفت می کند هم به سود قابل توجهی می رسد».

 

1303040


سرمربی پرسپولیس در ادامه با بیان این که الان قیمت محرمی در ترانسفرمارکت چیزی در حدود 700 هزار یورو است مدعی شد این بازیکن در پروسه دو تا سه ساله می تواند ارزشی بالغ بر ده میلیون یورو در بازار اروپا پیدا کند چون لیاقت رسیدن به چنین جایگاهی را دارد.برانکو تاکید کرد:« صادق محرمی 22 ساله مثل تمام استعدادهای ناب ایرانی نیاز دارد که کمی تقویت شود و با فوتبال روز اروپا آشنایی پیدا کند از همین رو من شک ندارم که او در انتخاب جدیدش هم مثل پرسپولیس موفق خواهد بود».


سایت 24sata در ادامه مدعی شد سران باشگاه دیناموزاگرب از زمستان گذشته در پی جذب این بازیکن بودند اما به دلیل درگیری پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همین طور بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی این انتقال به تابستان موکول شد تا به صورت آزاد انجام شود.

دیدگاه‌ها