کد خبر : 1524878 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 10:47 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیرخان بخواهد، بازهم شاگردش می‌شوم

شفیعی: هنوز طلبم را از تراکتورسازی نگرفتم

مدافع ذوب آهن در لیگ برتر هفدهم اعلام کرد با وجود تماس هایی برقرار شده با مسئولان تراکتورسازی هنوز طلبش از این باشگاه را نگرفته است.

شفیعی: هنوز طلبم را از تراکتورسازی نگرفتم

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره فصلی که گذشت اظهار داشت: این فصل برای من فراز و نشیب هایی داشت. نیم فصل در لیگ کره جنوبی حضور داشتم که بدشانسی هایی آوردم و مصدومیت هایی برایم پیش آمد که نتوانستم زیاد بازی کنم. در نیم فصل دوم لیگ برتر به ذوب آهن پیوستم که دوران خوبی داشتیم و نتایج مطلوبی گرفتیم. شرایط در ذوب آهن بد نبود، البته بازهم بدشانس بودیم و به دلیل مصدومیت نتوانستم در دو بازی با استقلال حضور داشته باشم. به هر حال هرچه بود گذشت و انشاءالله در آینده اتفاقات بهتری رخ بدهد.


وی درباره تصمیمش برای فصل آینده تاکید کرد: قرارداد من با ذوب آهن تمام شده اما هنوز هیچ تصمیمی برای آینده نگرفتم. فعلا مشغول استراحت هستم تا ببینم چه شرایطی پیش می آید. سعی می کنم بهترین انتخاب را برای فصل بعد داشته باشم.


مدافع ذوب آهن در لیگ هفدهم با اشاره به رابطه خوبش با امیر قلعه نویی و اینکه آیا احتمال دارد سال بعد هم شاگرد او باشد، تاکید کرد: امیرخان در همه دوران فوتبالم به من کمک کرده و زحمات زیادی برایم کشیده است. او را مثل پدرم دوست دارم و اگر مرا بخواهد هرجا باشد، با کمال میل می روم و کنارش خواهم بود، اما همانطور که گفتم هنوز چیزی درباره آینده ام مشخص نیست.


شفیعی درباره طلبش از تراکتورسازی خاطرنشان کرد: متاسفانه من هنوز طلبم را از تراکتورسازی نگرفتم. نمایندگان ای اف سی چند روز قبل به وکیلم ایمیل زدند و پرسیدند که آیا مطالبات موکل شما پرداخت شده یا نه که او پاسخ منفی داد. این ماحصل اتفاقی است که رخ داده و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.


وی در ادامه بیان کرد: دو هفته پیش قبل از اینکه ماجراهای واگذاری برای تراکتورسازی پیش بیاید، وکیلم با آقای الیاسی تماس گرفت و ایشان از ماجرا باخبر بود. در آن تماس قرار شد که آقای الیاسی با وکیلم تماس بگیرد اما دیگر تماسی گرفته نشد. وکیل من حتی یک اس ام اس هم به الیاسی داد مبنی بر اینکه 3 بار تماس گرفته و امکان صحبت برقرار نشد. او در پیام خود آورده بود که شما(الیاسی) برای من قابل احترام هستید اما موکل من پیگیر مطالباتش است.


شفیعی در پایان افزود: من نهایت احترام را برای الیاسی و مسئولان تراکتور قائلم اما به هر حال مطالباتم را می خواهم و تا جایی که می دانم نمایندگان ای اف سی نیز کاملا پیگیر هستند. هرگز دوست ندارم اتفاق بدی برای تراکتورسازی رخ بدهد اما دوست دارم مسئولان باشگاه فکری به حال این موضوع انجام دهند. الان هم منتظرم تا ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها