کد خبر : 1524882 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 11:14 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهند مرا مقابل هواداران پرسپولیس قرار بدهند

همامی: من آدم تهدید نیستم، از پولم نمی‌گذرم!

دروازه بان سابق پرسپولیس توضیحاتی را درباره شکایتش از این باشگاه و حرف و حدیث های پیش آمده در روزهای گذشته ارائه کرد.

همامی: من آدم تهدید نیستم، از پولم نمی‌گذرم!

مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مسائل مطرح شده درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من دو سال و نیم است که با باشگاه پرسپولیس بر سر مطالباتم مشکل پیدا کردم. در نهایت کار به اینجا رسید که 6 ماه پیش بعد از شکایت به کمیته انضباطی و استیناف حکم گرفتم و اقدام قانونی انجام دادم. بعد از شکایت به ای اف سی آقایان تازه به فکر افتادند، زنگ ها شروع شد که بیا و توافق کن. در نهایت کار به اینجا رسید که روز قبل از بازی پرسپولیس و الجزیره در امارات آقای خبیری با من تماس گرفت و اعلام کرد که به تهران بروم و مذاکره کنم.


وی ادامه داد: بعد از آن آقای تاج با من تماس گرفت و اعلام کرد که برای وجهه تو و پرسپولیس خوب نیست این اتفاقات رخ بدهد. به تاج گفتم به احترام شما به باشگاه می روم و صحبت می کنیم. این اتفاقات افتاد و به جلسه رفتیم. برادر همسر من هم در جلسه بود. در طول جلسه آقای گرشاسبی که می‌دانست از یک میلیارد تومان 300 میلیون را بخشیده ام، به من گفت 400 میلیون تومان توافق کنیم. جالب اینکه همین 400 میلیون هم می خواست 150 میلیون چند روز دیگر و دو تا 100 میلیون تومان اول تیرماه و اول مرداد ماه به من بدهند. من به گرشاسبی گفتم شما حرف آقای تاج را هم اجرا نمی کنید.


دروازه بان سابق پرسپولیس همچنین گفت: مسئولان پرسپولیس به من گفتند ما با توجه به هشدار مسئولان ای اف سی زمان نداریم اما الان مشخص می شود که زمان دارند. آنها حتی حاضر نشدند به من چک بدهند، گفتم چک شخصی خودتان را بدهید که گفتند برای باشگاه چک شخصی نمی دهند. این به معنی این است که از خودشان هم مطمئن نیستند. مدام هم می گویند این باشگاه را دوست دارند.


همامی افزود: برادر خانم من در جلسه به گرشاسبی گفت شما اگر برای پسر خودتان بود اینقدر ضرر می کردید؟ هیچ حرفی نزد و فقط گفت تو که این همه ضرر کردی، اینقدر دیگر هم ضرر کن. آقایان فوتبال مرا نابود کردند و حالا می گویند اگر توافق کنی دو مدرسه فوتبال رایگان به تو می دهیم. به نظر شما مدرسه فوتبال به کار من می آید؟


وی درباره اینکه گرشاسبی اعلام کرده برای همامی متاسف است و او جلسه را ترک کرده و دیگر برنگشته خاطرنشان کرد: من به مسئولان باشگاه گفتم بیرون می روم که هم استراحت و هم فکر کنم. بعد هم به آقای خبیری گفتم برنمی گردم، چون به قول خودتان عمل نکردید. خبیری گفت به احترام گرشاسبی برگرد و بگو رضایت نمی دهم. من هم گفتم به احترام گرشاسبی به تهران آمدم اما الان هیچ چکی هم در کار نیست.


همامی در بخش دیگری از حرف هایش اظهار کرد: من برای گرشاسبی احترام قائلم و با اینکه او گفته برای همامی متاسفم اما واقعا چیز بدی از او ندیدم. خود گرشاسبی گفته که یک میلیارد تومان طلب داشتم و 300 میلیون تومان بخشیده ام. در این شرایط انتظار دارم با من درست و صادقانه توافق کنند. آقایان اما می خواهند سر من شیره بمالند. بعد هم حتما می خواهند به نمایندگان ای اف سی بگویند همامی را پیدا نکردیم و می خواهند گردن من بیندازند.


وی افزود: حرف من با مسئولان پرسپولیس این است که شما اول باید صداقت خود را نشان بدهید تا من توافق کنم. بعد هم تهدید می کنند که هواداران دنبال شماره تلفن و آدرس خانه ات هستند. خب اینها را بدهید. این تهدید ها چه معنایی می دهد؟ بعد هم یک خبرنگار می نویسد همامی پرسپولیس را پیچاند!


همامی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران پرسپولیس می خواهند مرا مقابل هواداران قرار بدهند. اما با این کار به مردم توهین می کنند. مگر مردم طلبکار هستند؟ شما باید به مردم واقعیت را بگویید. من برای گرشاسبی احترام قائلم و می دانم انسان ورزشی است اما این راه که می رود، اشتباه است. بعدا هم اگر پرسپولیس محروم شد، نگویند تقصیر همامی بود.


وی در پایان اظهار کرد: من آدمی نیستم که تهدید کنم. الان هم دیگر دیر شده و چون در فاز زشتی قرار گرفتند، دیگر توافق نمی کنم. این پول حق زن و بچه ام است و دیگر کوتاه نمی آیم.

دیدگاه‌ها