کد خبر : 1524919 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 14:09 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال در آستانه ثبت یک رکورد بی سابقه در اروپا

تا چند ماه پیش به نظر می رسید که فصلی پر از ناکامی در انتظار رئال مادرید باشد اما حالا ورق برگشته است.

رئال در آستانه ثبت یک رکورد بی سابقه در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رئال خیلی زود قافیه قهرمانی لالیگا را به بارسلونا باخت و در کوپا دل ری هم با شکست از لگانس حذف شد. در زمستان به نظر می رسید که کار رئالی ها در این فصل تمام شده باشد اما زیدان توانست لشگر شکست خورده خود را سر و سامان بدهد و رئال را به یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به فینال برساند.

 

 

1302405

 

 

اواخر دی ماه اینگونه به نظر می رسید که رئال نتواند از پس پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بر بیاید اما نه تنها اینگونه نشد که رئال علاوه بر حذف کردن پی اس جی، توانست یوونتوس و بایرن را هم در مراحل بعدی کنار بزند و برای سومین سال متوالی و چهارمین سال در 5 سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان برسد.

حریف کهکشانی ها در فینال لیورپول است و باید دید 5 خرداد کدام یک جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

 

 

1303125

 

 

شب گذشته همچنین تیم بسکتبال رئال نیز با درخشش لوکا دونچیچ و سرخیو یول، در نیمه نهایی یورولیگ توانست 92-83 از سد زسکا مسکو بگذرد و حریف فنرباغچه در فینال شود. دیداری که فردا در بلگراد برگزار خواهد شد و رئال می تواند به لادسیمای خود در بسکتبال نیز برسد.

 

به این ترتیب رئال به فاصله شش روز می تواند به اولین باشگاهی تبدیل شود که تیم های فوتبال و بسکتبالش توامان در یک فصل قهرمان اروپا شده اند. فصل 14-2013 نیز این امکان برای رئال مهیا بود اما در حالی که تیم فوتبال رئال با غلبه بر اتلتیکو، فاتح چمپیونزلیگ شد، تیم بسکتبال این باشگاه در فینال به مکابی باخت و امکان ثبت رکورد تاریخی برای رئال فراهم نشد.

 

 

1303126

 

 

یک سال بعد(سال 2015) اما بسکتبال رئال توانست به نهمین عنوان قهرمانی خود در اروپا دست یابد. به عبارتی لادسیما در بسکتبال و تردسیما در فوتبال، رئال را شنبه شب آینده صاحب رکوردی بی سابقه در اروپا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها