کد خبر : 1524920 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 14:28 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

فینال جام حذفی، آخرین چالش سرمربی کارکشته بایرن

هاینکس: از من نخواهید در 80 سالگی هم مربیگری کنم!

یوپ هاینکس امروز به دوران مربیگری‌اش خاتمه خواهد داد. او از بایرن مونیخ می‌خواهد زمانی که 80 ساله شد دیگر برای مربیگری به سراغش نروند.

هاینکس: از من نخواهید در 80 سالگی هم مربیگری کنم!

به گزارش "ورزش سه"، هاینکس در فینال جام حذفی مقابل آینتراخت فرانکفورت برای آخرین بار روی نیمکت بایرن می‌نشیند. نیکو کواچ، مربی فرانکفورت در پایان فصل جانشین هاینکس خواهد شد.


هاینکس 73 ساله که در اکتبر برای چهارمین بار هدایت بایرن را به دست گرفت، می‌تواند دوران مربیگری‌اش را با کسب دوگانه داخلی به پایان ببرد. بایرن با او با فاصله 21 امتیاز با تیم دوم قهرمان بوندس‌لیگا شد.

 

 

1301728

 

 

او که با 1037 بار حضور به‌عنوان بازیکن و مربی در لیگ آلمان رکورددار است، گفت: «می‌خواهیم مقابل طرفداران عملکرد خوبی داشته باشیم و شب درخشان دیگری را رقم بزنیم. به کواچ می‌گویم که کار بسیار طاقت‌فرسایی پیش رو دارد و باید همه کارهایش را به بهترین شکل انجام دهد. مربی بایرن بودن فرصت بزرگی است و البته تعهد زیادی هم می‌طلبد.»

هاینکس همچنین می‌گوید که دیگر به نیمکت برنمی‌گردد: «وقتی که 80 سالم شد بایرن دیگر نباید از من بخواهد مربی‌شان شوم. برای من قطعا همه چیز تمام شده است. حوصله من سر نمی‌رود و از ترک فوتبال به مشکل برنمی‌خورم. من سرگرمی‌های زیادی دارم.»

 

 

1301730

 

 

هاینکس گفته دوست دارد در کنار همسرش، ایریس در خانه خانوادگی‌اش در نزدیکی مونشن‌گلادباخ به تماشای فوتبال بپردازد: «این کاری است که من را خوشحال می‌کند. برایم آسان است که فوتبال را کنار بگذارم.»


هاینکس پنج‌شنبه آخرین جلسه تمرینی تیمش را برگزار کرد. اکنون کارل هاینس رومنیگه، رییس بایرن می‌گوید: «اگر باید با مربی‌مان خداحافظی کنیم، می‌خواهیم این کار را با فتح دوگانه انجام دهیم.

دیدگاه‌ها