کد خبر : 1524925 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 15:24 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی محرمی در اردوی تیم ملی؛

از امارات 2013 به روسیه 2018؛ 2+1 نفر

تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی نوجوانان امارات مدعیانی برای تیم ملی بزرگسالان دارد.

از امارات 2013 به روسیه 2018؛ 2+1 نفر

به گزارش "ورزش سه"، فهرست 35 نفره تیم ملی ایران برای جام جهانی اعلام شده و البته حدس فهرست 23 نفره خیلی کار سختی نیست تا مسافران روسیه تقریبا مشخص شده باشند.


حضور یک نسل از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 2013 نوجوانان امارات در فهرست تیم کی روش، از نکات جالب تیم کی روش است. در این فهرست نام سه بازیکن از تیم ملی نوجوانان به چشم می خورد که هر کدام شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

 

سعید عزت اللهی؛ دو بازی فیکس، یک بازی محروم


سعید عزت اللهی دیدار اول تیم ملی برابر مراکش را از دست داده اما احتمالا در دو بازی بعدی فیکس خواهد بود. عزت اللهی جوان که سال های زیادی است خارج از ایران بازی می کند، در جام جهانی با پیراهن شماره 6 به میدان می رفت و از استعداد های تیم ملی محسوب می شد.
جوان تیم کی روش در مسیر صعود به جام جهانی یکی از موثر ترین مهره های تیم ملی بود و حالا قرار است بعد از جام جهانی امارات، جام جهانی روسیه را تجربه کند.

 

مجید حسینی؛ کاپیتان مسافر روسیه می شود؟


حسینی یکی از بهترین های لیگ برتر در فصل گذشته بود. مدافع جوان و مستحکمی که شاید اگر یک سال زودتر درخشش خود را آغاز می کرد، تردیدی درباره حضور او در جام جهانی وجود نداشت اما حالا با توجه به حضور پورعلی گنجی، خانزاده، جلال حسینی و پژمان منتظری وضعیت این بازیکن برای جام جهانی مشخص نیست.
کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی امارات با حضور در روسیه می تواند گام بلندی به سوی فوتبال اروپا بردارد و امیدوار است که کی روش نیز در این مسیر به او کمک کند.

 

1303131

 

علی قلی زاده؛ امیدوار به درخشش در روسیه


قلی زاده البته بازیکن فیکس و اصلی در ترکیب تیم ملی نوجوانان نبود اما در مسابقات جهانی امارات برای ایران به میدان رفت. قلی زاده نیز مانند حسینی فصل فوق العاده ای را سپری کرد و در دیدارهای دوستانه تیم ملی نیز درخشان ظاهر شد تا حالا بسیاری برای حضور او در جام جهانی، شانس قائل شوند.
مهاجم جوان سایپا در یک قدمی حضور در فوتبال اروپا امیدوار است تا اولین جام جهانی خود در رده بزرگسالان را تجربه کند.

 

صادق محرمی از جمله بازیکنان تیم نوجوانان ایران در این مسابقات بود که در دو سال گذشته نیز روند صعودی خود را در پرسپولیس آغاز کرده اما نتوانست در ترافیک سمت راست تیم ملی، برای خود جایگاهی پیدا کند تا شاید یکی از بهترین های تیم ملی نوجوانان ایران، غایب جام جهانی روسیه باشد.


مهدی امینی دروازه بان  سپاهان، امیرحسین کریمی بازیکن پیکان و یوسف سیدی از گسترش فولاد از جمله بازیکنان این تیم هستند که هم اکنون در لیگ برتر حضور دارند اما شانسی برای حضور در جام جهانی روسیه ندارند.

دیدگاه‌ها