کد خبر : 1524961 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 19:50 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از نماد ایران در جام جهانی؛

یوزپلنگ، دوباره سمبل تیم ملی شد

قبل از دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان از نماد تیم ملی در جام جهانی 2018 رونمایی شد.

یوزپلنگ، دوباره سمبل تیم ملی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نخستین مسابقه از آخرین مرحله  آماده‌سازی در راه جام جهانی روسیه از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی ازبکستان قرار گرفته که علاوه بر این دیدار دوستانه، به نظر می‌رسد از پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی نیز رونمایی شده است.

علاوه بر این، حدود یک ساعت مانده به آغاز این مسابقه تدارکاتی، از سمبل تیم ملی فوتبال ایران که برگرفته و تصویری از یک یوز ایرانی است، در ورزشگاه آزادی رونمایی شد.

نماد تیم ملی ایران که همانند یوز ایرانی پوستی نخوردی رنگ، با خال‌های سیاه و زیر گردن دارد، قبل از بازی امشب شاگردان کی‌روش برابر تیم ملی ازبکستان، با پیراهن سفید رنگی از تیم ملی با برنامه‌ای ویژه و در میان تشویق تماشاگران وارد زمین چمن استادیوم آزادی شد.

 

در زمان رونمایی از سمبل تیم ملی ایران در جام جهانی که امشب اتفاق افتاد، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، محمدرضا ساکت دبیر کل و فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

عروسکی که به‌عنوان سمبل تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده، پس از رونمایی و ورود به زمین، دقایقی هم کار با توپ انجام داد و حرکات تکنیکی کرد که مورد توجه تماشاگران تیم ملی هم قرار گرفت.

 

بنابر تصمیم مسؤولان فدراسیون نماد تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 «یوپا» نام گرفته که به نظر می‌رسد مخفف کلمه «یوزپلنگ ایرانی» باشد.

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها