کد خبر : 1524962 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 17:53 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: هنوز تکلیفم را در مسجدسلیمان نمی دانم

سرمربی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان می گوید هنوز باشگاه با هیچ اسپانسری برای فصل بعد توافق نکرده است.

فکری: هنوز تکلیفم را در مسجدسلیمان نمی دانم

به گزارش "ورزش‌سه"، محمود فکری سرمربی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط این روزهای تیم به خبرنگار ما گفت: بعد از اتمام مسابقات لیگ یک مسئولان باشگاه مذاکرات خود را با بخش های زیادی آغاز کرده اند تا بتوانند تفاهمنامه ای با اسپانسر امضاء کنند. تا همین الان هیچ توافقی حاصل نشده و هیچ کس تکلیف خودش را برای فصل بعد نمی داند.


او ادامه داد: طبق قانون وزارت نفت اجازه تیمداری در ورزش حرفه ای را ندارد و اسپانسری هم که پیش قدم می شود باید تمام هزینه های تیم را پرداخت کند. ولی با این شرایط اقتصادی و هزینه های تیمداری در لیگ برتر که بودجه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان است، کمی کار دشوار شده است. قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان به پایان رسیده و اگر باشگاه قصد حضور قدرتمند در لیگ برتر را دارد، باید هرچه سریعتر نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان و برنامه ریزی برای فصل بعد اقدام کند.


فکری در مورد وضعیت ادامه همکاری خودش با نفت مسجدسلیمان نیز گفت: من مدت زیادی پای نفت مسجدسلیمان ایستاده ام و این تیم حاصل زحمات کادر فنی ماست. اما همچنان منتظرم ببینم که شرایط چطور پیش می رود. البته به طور همزمان پیشنهاداتی از لیگ یک رسیده که همه اش در حد حرف و مذاکره بوده و به طور جدی صحبتی انجام نداده ام.


فکری با امتناع از نام بردن از این تیم ها تصریح کرد: امیدوارم بخش خصوصی پا پیش بگذارد و بحث اسپانسری تیم برای فصل آینده حل شود وگرنه تیم به مشکل خواهد خورد و با این شرایط نمی توان به حضور موفق در لیگ برتر خوشبین بود.

دیدگاه‌ها