کد خبر : 1524986 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 20:30 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

خیز سامان برای آقای گلی در لیگ سوئد؛

درخشش قدوس قبل از بازی با ترکیه و جام جهانی

مهاجم ایرانی استرشوند همانند دیدار اخیرشان امروز هم موفق به گلزنی مقابل سوندسوال شد.

درخشش قدوس قبل از بازی با ترکیه و جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ آلسونسکان سوئد تیم استرشوند که مثل هشت مسابقه اخیرش سامان قدوس را در خط حمله داشت، از ساعت 18:30 امروز در استادیوم نورپورتن آرنا مهمان تیم سوندسوال رده هشتمی بود.

سوندسوال که دیگر علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایرانی را در فهرست نفراتش ندارد، نیمه اول این مسابقه خانگی را با نتیجه 2 بر یک مقابل یاران قدوس به پایان رساند تا در آستانه دومین شکست فصل قرار بگیرد.

 

سامان قدوس که سه گل در هشت هفته اخیر به ثمر رسانده بود و در دیدار گذشته استرشوند نیز موفق به گلزنی برابر ای آی ک شد، در دقیقه 56 بازی امروز هم با شوت زمینی داخل محوطه که از بین پای دروازه‌بان سوندسوال عبور کرد، سومین گل تیمش را زد.

 

1303226

 

یاران قدوس در دقیقه 82 مجددا دروازه خود را باز شده دیدند ولی در نهایت توانستند با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست پیدا کنند تا 11 امتیازی شود و به رده دهم جدول لیگ آلسونسکان سوئد برود.

 

سامان قدوس که در تمام بازی‌های فصل قبل 8 گل زده بود، با گلزنی در مسابقه امروز برابر سوندسوال تعداد گل‌های خود را به عدد 4 رساند تا علاوه بر صعود به رده چهارم برترین گلزنان، از همین نیم‌فصل اول خود را به‌عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گلی لیگ آلسونسکان سوئد معرفی کند.

 

با وجود اینکه مسابقات لیگ آلسونسکان سوئد دو هفته دیگر ادامه پیدا می‌کند و بعد از آن به وقفه می‌افتد، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تیم ملی ایران در هشتم خردادماه که فیفادی محسوب می‌شود، قدوس تنها در بازی آینده تیمش در دوم خردادماه برابر سیریوس به میدان خواهد رفت و پس از آن راهی ترکیه خواهد شد تا به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود.

دیدگاه‌ها