کد خبر : 1525009 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 21:38 | 78.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خوش دون آنتونیو در لندن

چلسی ١- 0 منچستر یونایتد: زبان درازی هازارد به ژوزه

چلسی با پیروزی 1-0 مقابل منچستریونایتد، فاتح رقابت های جام حذفی انگلیس شد.

چلسی ١- 0 منچستر یونایتد: زبان درازی هازارد به ژوزه

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شبی که موقعیت های فراوانی را از دست داد، با تک گل ادن هازارد ستاره چلسی در نیمه اول مغلوب این تیم شد تا فصل را بدون جام به پایان رسانده باشد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای چلسی ایجاد شد اما ضربه ادن هازارد از گوشه محوطه با عکس العمل به موقع داوید دخیا همراه بود.

 

1303287

 

در ادامه آبی های لندن حملات خود را روی دروازه یونایتد ادامه دادند و در دقیقه 21 با نفوذ دیدنی ادن هازارد صاحب یک ضربه پنالتی مشکوک شدند که خود این ستاره بلژیکی با ضربه آرام و زمینی موفق شد دروازه دخیا را باز کند.

 

در دقیقه 30 روی همکاری اشلی یانگ و پوگبا، ستاره فرانسوی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول فیل جونز فرصت خوبی را مقابل دروازه از دست داد تا نهایتا نیمه اول با برتری 0-1 چلسی به پایان برسد.

 

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 54 و روی ارسال سانچس و ضربه راشفورد می توانست به گل برسد اما واکنش به موقع کورتوا مانع شد. دقایقی بعد منچستر توسط الکسیس سانچس به گل رسید اما این گل به درستی آفساید اعلام شد.

 

1303306

 

در دقیقه 69 چلسی بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه آلونسو در موقعیتی بسیار خوب و در مقابل دروازه توسط دخیا مهار شد تا برتری چلسی 2 برابر نشود.

 

1303308

 

در دقیقه 73 راشفورد روی پاس عمقی لینگارد با دروازه چلسی تک به تک شد اما ضربه فنی او به زیبایی توسط کورتوا دفع شد. در دقیقه 80 این ماتیچ بود که دروازه چلسی را تهدید کرد اما سنگربان چلسی واکنش نشان داد و مانع باز شدن دروازه چلسی شد.

 

یک دقیقه بعد یونایتد می توانست زننده گل تساوی لقب گیرد اما ضربه سر پوگبا با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

1303307

 

در اوقات اضافه ضربه سر ماتیچ از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت تا بازی با همان برتری یک گله به سود چلسی خاتمه یابد.

 

 

داور بازی: مایکل اولیور

 

ترکیب چلسی:  کورتوا- آسپلیکوئتا- کیهیل- موسس- رودیگر- آلونسو- فابرگاس- باکایوکو- هازارد(ویلیان-90)- ژیرو (موراتا-89)


سرمربی: آنتونیو کونته

 

1303295


ترکیب منچستریونایتد: دخیا- والنسیا- جونز (ماتا 87)- اسمالینگ- ماتیچ- یانگ- هررا- پوگبا- لینگارد(مارسیال -73)- سانچس- راشفورد (لوکاکو-73)


 سرمربی: ژوزه مورینیو

 

کارت زرد: فیل جونز(منچستر یونایتد)

 

شرح گل:

1-0 (چلسی-ادن هازارد): ضدحمله سریع ادن هازارد با تکل خطای فیل جونز همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، ادن هازارد خودش پشت توپ ایستاد و موفق شد تا بر خلاف حرکت دخیا دروازه منچستر یونایتد را باز کند.

 

1303279

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 9: ادن هازارد شوت محکمی به سمت دروازه منچستر روانه کرد که دخیا با پا توپ را دفع کرد.

 

دقیقه 14: حرکت باکایوکو درون محوطه جریمه با خطای مشکوک به پنالتی متوقف شد که داور حرکت ماتیچ را خطا ندانست.

 

دقیقه 15: سانتر والنسیا به الکسیس سانچز رسید اما این بازیکن درون محوطه جریمه با مدافعان برخورد داشت که داور بازهم آن را خطا ندانست.

 

1303294

 

دقیقه 30: پاس یانگ به پوگبا رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

دقیقه 56: شوت از پشت محوطه جریمه محکم راشفود را کورتوا برگشت داد.

 

دقیقه 60: اشتباه رودیگر مدافع چلسی توپ را به ماتیچ رساند اما ضربه این بازیکن با پای غیر تخصصی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

 

دقیقه 62: ارسال راشفورد از سمت راست با ضربه سر فیل جونز همراه شد اما کورتوا توپ را برگشت داد که سانچز توپ را وارد دروازه کرد اما با اعلام کمک داور گل مردود اعلام شد.

 

دقیقه 71: شوت مارکوس آلونسو از زاویه بسته را دخیا با بدن دور کرد. کرنر از سمت راست چلسی با ضربه سر کیهیل همراه شد و توپ به بیرون رفت.

 

دقبقه 72: پاس لینگارد، راشفورد را در حالت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن را کورتوا دفع کرد.

 

دقیقه 80: شوت از راه دور فیل جونز را کورتوا با مشت به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 82: کرنر مارسیال از سمت چپ مارسیال با ضربه سر پوگبا همراه شد و توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

دقیقه 85: شوت از راه دور سانچز با اختلاف زیاد به بیرون رفت، سانچز پس از این شوت به شدت به تصمیم داور انتقاد کرد و معتقد بود توپ به کرنر رفته است.

 

دقیقه 90+3: سانتر والنسیا از سمت راست با ضربه سر ماتیچ همراه شد که با اختلاف کم از دروازه چلسی به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها