کد خبر : 1525037 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 23:23 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: چلسی شایسته پیروزی نبود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل چلسی در فینال جام حذفی، اعلام کرد که تیم حریف شایسته پیروزی در این دیدار نبود.

مورینیو: چلسی شایسته پیروزی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار آبی های لندن در حالی با تک گل ادن هازارد از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیدند که منچستریونایتد 66 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم هم 18 شوت هم به سمت دروازه حریف زدند. مورینیو معتقد است که غیبت روملو لوکاکو که به دلیل ناآمادگی در این دیدار به میدان نرفت، مانع از پیروزی تیمش شد.

او به خبرنگاران گفت:" من به آنها تبریک می گویم زیرا پیروز شدند اما شایستگی این پیروزی را نداشتند. به آنها تبریک می گویم. من سرمربی منچستریونایتد هستم و باید محترمانه برخورد کنم، نه فقط به خاطر اینکه آنها باشگاه سابق من هستند، بلکه به این دلیل که حریف امروز ما بودند اما فکر می کنم ما شایسته پیروزی بودیم.

خیلی کنجکاوم بدانم که شما چه می گویید یا بقیه چه می نویسند زیرا اگر تیم من مانند نمایش امروز چلسی بازی می کرد، می توانم تصور کنم که در موردمان چه می گفتند. من بسیار کنجکاوم. بازی کردن بدون لوکاکو، مقابل تیمی که با 9 بازیکن دفاع می کرد، کمی دشوار بود. به حضور او نیاز داشتیم.

 

 

1303343

 

هر شکستی دردناک است اما من با این احساس به خانه می روم که هر کاری می توانستیم انجام دادیم. افسوسی نداریم.

چلسی تیم احمقی نیست. آنها می دانستند که تیم ما بدون لوکاکو یا مروان فلینی، در خط حمله مشکل دارد بنابراین 8 یا 9 بازیکن را جلوی محوطه جریمه قرار داد. آنها می دانستند که می توانند در بازی مستقیم برتر باشند.

ما هر کاری می توانستیم انجام دادیم اما آنها یک دیوار منسجم از بازیکنان ساخته بودند. تصور کنید که در این دیدار داوید دخیا توپ را لمس نکرد. او فقط یک بار توپ را از دروازه خارج کرد."

دیدگاه‌ها