کد خبر : 1525083 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:32 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لاتزیو - اینتر

لاتزیو و اینتر، امشب حساس ترین بازی هفته سری آ را در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار خواهند کرد.

پیش بازی لاتزیو - اینتر

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رقیب یکدیگر برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و از همین رو، حساسیت این بازی بسیار بالا رفته است. لاتزیو با کسب یک تساوی نیز سهمیه خود را قطعی خواهد کرد ولی اینتر در صورتی که بتواند 3 امتیاز بازی را کسب کند، با لاتزیو هم امتیاز خواهد شد و به لطف کسب نتیجه بهتر در خانه حریف، صعودش به چمپیونزلیگ فصل آینده قطعی خواهد بود.

 

لاتزیو تا به اینجا فصل 72 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول قرار گرفته است. شاگردان سیمونه اینزاگی در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده اند و شرایط نسبتا خوبی را تجربه می‌کنند. با این حال، دو تساوی در دو دیدار آخر باعث شده تا حالا کارشان به بازی پایانی کشیده شود و صعودشان در گرو کسب یک امتیاز از اینتر باشد.

 

1303425

 

 

اینتر نیز که تا اواسط فصل بسیار خوب کار کرده بود و در رده سوم قرار داشت، در نهایت دچار افت شد و حالابرای کسب سهمیه تمام تلاش خود را خواهد کرد. نراتزوری با 69 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده است. این دو شکست نیز در صورتی که با 3 امتیاز همراه بود، اوضاع را به کلی برای شاگردان اسپالتی تغییر می‌داد.

 

در 6 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لاتزیو، 1 تساوی و 2 پیروزی برای اینتر حاصل شده است. اسپالتی برای این بازی غایبی نخواهد داشت و با ترکیب اصلی ظاهر خواهد شد ولی لاتزیو مارکو پارولو و لوئیس آلبرتو را در اختیار ندارد.

دیدگاه‌ها